ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3751.

سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۲۳ ب.ظ

شاید به جرئت بتونم بگم

امروز اولین روزی بود که پسرک ظهر نخوابید،

و نه من کلافه شدم و نه او!

با هم خمیر بازی کردیم.

و گل پسر هم به حدکفایت خوابید.




+پسرک تمام مدت با پچ پچ حرف میزد،

و گفت از حالا گل پسر که خوابید بیا با هم خمیر بازی کنیم!

این بازی سر و صدا نداره! :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۶
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۶ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۳۰ دچــ ــــار
+یک پسرکِ چهار ساله،
و گل پسری یک ساله دارم.
خوب شد گذاشتید زیر عکس :)
پاسخ:
بخش واژگان وب! :)
۲۶ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۲۹ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
وای چقدر بزرگ کردن دو تا بچه سخته. من واهمه دارم از ادامه زندگی خودم هم :(
پاسخ:
:|
فکرکنم همون سروصدا کردنش بهتر از حرکات بی سروصداش باشه:)) (با توجه به پست بعد!!!)
پاسخ:
:))))
والا! :))
۲۷ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۱۶ مامان محمدمهدی
بهت یبار گفتم که روزهای خوب در پیش خواهند بود ان شاءالله
پاسخ:
اوهوم ان شالله.