ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3753.

سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹ ب.ظ

در اقدامی بی سابقه،

برای خودم تنها پیتزا پختم!

فقط برای خودِ خودم!

تنهای تنهای تنها!

:)



+باورنکردنیه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۶
لوسی می

نظرات  (۷)

۲۶ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۲۲ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
بهترین کاری بود که می تونستی بکنی. 
آدم باید خودش رو تحویل بگیره
پاسخ:
ارهههه. برای همین باورنکردنیه! راستش از من بعیده!
بابا شما خیلی ایول داری:)
من حداکثر خود تحویل گیریم این بوده که برای خودم تنها میوه رو پوست بکنم و خوشگل بچینم و بیارم:)) شاید نهایت یکی دوبار شده اونم:)))
پاسخ:
منم همینطورم! تازه همون میوه رو هم جز به بهانه ی بقیه نمیخورم! :|
برای همین این اقدامم یک حرکت انتحاری بزرگ حساب میشه! :)
کارِ خوبی کردی :)
پاسخ:
بعله :)
۲۷ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۱۴ مامان محمدمهدی
هوووم
چه عالی
پاسخ:
:)
تنهایی از گلوت پایین رفت؟!! ^__*
پاسخ:
نه راستش دو تیکه بیشتر نخوردم! ولی خوب بود بازم :دی
نوش جونت ...
خیلی کار خوبی کردی
پاسخ:
آره به نظرم کار خوبی کردم! :دی
چه قدر دلم میخواد از پیتزاهای شما بخورم....
پاسخ:
:دی
راس میگی؟
فکر کن بخوری بگی بابا شما به اینا میگین پیتزا؟! :)))
یه جا دستور تهیه مو نوشتم.
خیلی ساده درست میکنم. خیلی.