ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3754.

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۲۵ ب.ظ

به پسرک حق میدم

که نتونه یک ساعت و بلکه بیشتر

بی سر و صدا یه جا بشینه

تا من گل پسرِ بدخواب شده رو بخوابونم!

:|

:((((



+رسما دیگه کمرم داره میشکنه!

شاید یک ساعت باشه که دارم گل پسر رو تکون میدم!

+از عواقب مهمانی رفتن!

+بعد نوشت: بی خیال خوابوندن گل پسر شدم!

شام پسرک رو دادم که بره بخوابه

و الان گل پسر دوباره رو پامه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۷
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۷ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۰۷ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
چقد سخته :(((((
پاسخ:
تقصیرمن بود که ظهر نخوابید. بدخواب شد.
ای جاااااان 
مامان خسته شده بخواب 
پاسخ:
خودش بیش از من کلافه شد.
۳۰ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۴۷ مامان محمدمهدی
بنظرم باید خیلی زود این عادت رو پا خوابیدنو از سر گل پسر بندازی
کاری که من سر فاطمه انجام دادم. یروز تصمیم گرفتم دبگه رو پا نخوابونمش و خیلی مقاومت کردم و بعد چند روز دیگه هر وقت خوابش گرفت کنار هم دراز کشیدیم و ایشون خوابید:)
حالا جالبه همین فاطمه خانوم خونه مامانینا که هست فقط روی پا میخوابه:|
لذا هرجور که خودت عادت بدی خواهد خوابید.
مراقب کمر و پا و ... ت باش
پاسخ:
درست میگی. اما اگر کنارش بخوابم قطعا شیر میخواد!
و عادتِ با شیرخوردن خوابیدن برام سخت تره!
از شیر بگیرمش ترکش میدم ان شالله.