ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3756.

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰ ب.ظ

همین الان در موفقیتی چشم گیر

گل پسر بالاخره چشمهایش را بست!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۷
لوسی می

نظرات  (۳)

:) چه زود حرف خاله رو گوش داد :)
جمله به این شادی نوشتی اون چه قیافه ایه گرفتی 
یعنی سرش تو نته انتظار داره بچه اش بخوابه 
:))))))))
پاسخ:
:))
:)))))
خسته نباشی قهرمان ^__^
پاسخ:
:دی
واقعا موفقیتی است بس عظیییییییییم
من گاهی بعد از اینکه دردونه میخوابه، از بس باهاش سروکله زدم، تا ده دقیقه ای هنوز در اضطرابم :دی
پاسخ:
:)))
آرهههه منم. :))