ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3760.

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۱۱ ب.ظ

همیشه فکر میکنیم

"یکی باید باشه، که آدمو بلد باشه"

به این فکر نمیکنیم

که آیا خودمون هم کسی رو بلدیم؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۱
لوسی می

نظرات  (۱۳)

۰۱ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۱۵ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
به اینم فکر نمی کنیم 
که خودمون خودمون رو بلدیم اصلا 
پاسخ:
:|
آره اینم هست!
ممنون از اشاره ی ظریفت :)
واقعا
خب شاید چون ما همه چی رو بلدیم واقعا  دی:
مثلا ما همیش بی عیب و نقصیم
پاسخ:
بله بله! منم میخواستم به همین نتیجه برسم! :دی
خب بالاخره اون یکه باید تو را بلند کنه
به واسطه ی بلند کردن شما از جاش بلند شده دیگه :))


ببین غیر مستقیم یکی را بلند کردی
پاسخ:
من نگرفتم چی گفتین!
در مورد بلد بودن حرف زدم نه بلند بودن!
باز فلسفی گفتی :) 
سلام معلومه کجایی؟
پاسخ:
خخخخخ!
همینجا! زیرسایه ی شما.:*
خخخخخ


من بلد را بلند خوندم :))))

نیومدم وبتون
نیومدم نیومدم

حالا هم که آمدم .. چه جوری :))))
پاسخ:
آره متوجه شدم.
اما هرچی پست رو با "بلند" خوندم نفهمیدم برداشتتون چی بوده اصلا!
خوش اومدین.
۰۱ اسفند ۹۵ ، ۱۸:۲۰ خانم لبخند
هوووم چه قابل تامل بود.
پاسخ:
:)
۰۱ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۱۲ مامان محمدمهدی
ها اینی که وگفتی یعنی چی؟
راستی شما یه دوست داشتی پرستار بود.اسمشو یادم نیست؟!چرا دیگه اسمی ازش نمیبینم اینجا
خوبه؟‌ازش خبر داری؟
پاسخ:
اینکه بیایید ما هم کسی را بلد باشیم.
بلدبودنِ کسی یعنی بدونی از چی لذت می بره، ازچی غصه ش میگیره،
لبخندهاش یعنی چی، سکوتش، حرفهاش، کلمه هاش یعنی چی و اینا!
خیلی وقته که باب شده جملاتی از این "بلدبودنِ هم" در عبارات عاشقانه در فضای مجازی.

+البته که الان کمتر میاد و سایه ش سنگین شده
اما الحمدلله هنوز لطفش مستدامه و به ما سر میزنه. :)
اسمش رو عوض کرده و گذاشته خانم اشک.
لوسی!؟ می کشمت! من کمتر میام و سایه ام سنگین شده !!!؟؟؟؟
خجالت داره به خدا 
یه نگاه به خودت تو آینه بنداز یه سوزن به خودت بزن بعد یه جوالدوز به من طفلکی 





سلام مامان محمدمهدی :)
شما وبلاگ داشتید قبلا آره؟ اسمتون هم س.هست درسته؟ من اومده بودم ولی فکر کنم آخر فعالیتتون :) البنه امیدوارم اشنباه نگرفته باشم ^   ^
پاسخ:
خب مثل قبل نیستی دیگه.
من همیشه مثل همیشه بوده م! میام وبت و همیشه هم خوندمت!
اما هربار کامنت گذاشتم یا دلخور شدی یا اصلا خودم عذاب وجدان گرفتم خب!
تو دوست دوست داشتنی ای هستی اشک خانم :)


بقیه ش هم با مامان محمدمهدی!
۰۲ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۲۸ دچــ ــــار
@مامان محمد مهدی 
زنده است هنوز :)
پاسخ:
بله الحمدلله. :)
نخیر هرررربار دلخور نشدم 
فقط وقتی دیر به دیر می نویسی بهم برمیخوره یهو یه جمله میذاری میری :/
راستش منم به حالت حرفی ندارم بزنم رسیدم
:)))








حالا اینا رو ولش 
واقعا دوست داشتنی هستم؟
واقعا؟
واقعا واقعا یعنی؟
دارم جدی می پرسما
پاسخ:
خب هر بار تو دلخور نشدی من عذاب وجدان گرفتم! خخخخخ! که دلخورت نکردم ها! :)))
نه عزیزم اشکالی نداره. هرطور راحتی باش.
ولی خدایی تو یه مدلی می نویسی که یا آدم هیچی نمی فهمه،یا اگرم میفهمه نمیدونه چی بگه! :|



+آره! من از صداقت و دلسوزی دوستانه ت خوشم میاد.
این ویژگیتو دوست دارم :)
وااای خدا 
ممنون 
:* 




میگم از چیم بدت میاد؟ اینم جدی
پاسخ:
:)
ممنون خودت باش.
میام میگم. البته من از چیزیت بدم نمیاد اما ایرادشم میام میگم :)
چقدرم که اومدی :/ 
من شبکارم دختره 
پاسخ:
خخخخ! میدونستم میای اینومیگی!:))
وقت نکردم خواهر! وقت!
۰۲ اسفند ۹۵ ، ۱۸:۴۴ مامان محمدمهدی
سلام
خب خداروشکر هستن و خوبن:)))
بله.وبلاگ داشتم و دیگه ادامه ندادم.ممنون
پاسخ:
:)
سلام.