ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3763.

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸ ب.ظ

در راستای تلاش برای کنترل لحن و صدام(اینجا و اینجا

تصمیم گرفتم از خودِ پسرک طلب کمک کنم.

یه بازیِ "تیک و ضربدر" راه انداختیم،

قراره هروقت هرکدوممون کار اشتباهی کرد،

اون یکی با ضربدر بهش بگه.

مثلا من اگر صدامو بالا ببرم،

پسرک بهم میگه: مامان ضربدر!

بعدم توضیح میده که چرا،

مثلا چون داد زدن کار بدیه.

و بعد من عذرخواهی میکنم و تصمیم میگیرم دیگه داد نزنم!

اوایل که شروع کردیم بیشتر تصمیم و هدفم اصلاح خودم بود،

که لااقل از ترس گیرهای پسرک خودکنترلی بیشتری داشته باشم!

اما به طرز بسیار دلنشینی رو پسرک هم اثر گذاشته.

یعنی وقتی میگم پسرک ضربدر!

کاملا دقت میکنه که چرا ضربدر گرفته،

و وقتی میگم پسرک تیک!

چشماش از ذوق برق میزنه

و احساس غرور میکنه.

:)



+امیدوارم کارا و اثربخش باشه برای هردومون!

+ یه چیزی تو مایه های همون جدول ستاره ست!

با این تفاوت که گفتاریه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۱
لوسی می

نظرات  (۴)

چه ایده خوبی
پاسخ:
آرهههه امتحان کن.
البته پسرک خودش اهل تیک و ضربدر بود که ما این رو بازی کردیم.
هرچی رو دوست نداشت میگفت این ضربدر میخوره! :|
۰۲ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۳۴ بنت شهرآشوب
عالیه
ماها که بچه نداریم میشه با حضرت آقامون تیک و ضربدر ردوبدل کنیم ؟؟!!
پاسخ:
:)))
فکر خوبیه. منم مستر رو وارد بازی میکنم :)
۰۲ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۳۶ مامان محمدمهدی
ما هم ازین بازیا راه انداختیم
ولی عمرشون طولانی نشده:))
پاسخ:
:))
آره خب! قطعا بیشتر از ده روز دوام نمیاره!
ولی قبول کن بازم خوبه.
به شرط اینکه من تغییرکنم البته.
به نظرم اگر با جایزه همراه باشه مثلا وقتی تیکها به یه تعداد مشخصی برسن و یا اگر ضربدرها به تعداد خاصی برسن یه تیک ازبین میره موثرتر باشه و از یکنواختی دربیاد
پاسخ:
بعد باید بشماری!
سخت تر نیست؟
من الان روزی یه بار و نهایتا دو بار بیشتر استفاده نمیکنم!
ولی آره میشه مدل داد بهش. ممنون از پیشنهادت.