ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3768.

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۴۸ ب.ظ

همسایه بازیمون یه کم زیادی زیاد شده!

امروز همسایه رو برای ناهار دعوت کردم،

و بچه ها حسابی بازی کردن

و ظهر هم نخوابیدن.

الان هردوشون خوابیدن!

:)



+ان شالله تعالی امشب مستر برمیگرده.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۳
لوسی می

نظرات  (۱)

۰۶ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۲۶ مامان محمدمهدی
حالا زیاده روی نکن که بعدش نتونی جمعش کنی:)
پاسخ:
نه دیگه حواسم هست.تا عید اینها میرن.
البته از این بابت دلخور هم هستم راستش.
این همسایه کلا موقعیت خوبی برای من بود!
هم از لحاظ بچه ها و هم از لحاظ خیاط بودنش!
فقط ماشاللللللللللله فوق العاده خوش صحبته وحرفهاش تموم نمیشه!
مشکلم فقط این بود باهاش! :|