ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3770.

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۰۲ ب.ظ

ما وَدَّعَکَ رَبُّک...


+پروردگارت تو را رها نکرده است..(سوره ی دلنشینِ ضحی،آیه ی 3)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۳
لوسی می

نظرات  (۵)

فکر کن یه بار لای قرآن باز کردم همون سالها 
بعد لای قرآن باز کنی چجور میشه که آخرین صفحات قرآن از آب دربیاد!!فکر کن لوسی 
یعنی اشک می ریختم با این سوره ما ودعک ما ودعک ربک
سوره ضحی همون دست خداست رو سر بچه یتیمش 
آخ لوسی سنگینم هاااا 
ممنون عزیزم واقعا ممنون نیاز دارم این اشک لعنتی دربیاد سبکم کنه :)
پاسخ:
:)
عزیزمممم روزیت این بوده.. الحمدلله که این همه حس خوب بهت داد :)
۰۳ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۱۱ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
انشالا 
پاسخ:
ان شالله.
خدا نکند روزی بیاید که رهایمان کند ... 
خداااااااا نکنددددد ... 
پاسخ:
ان شالله که رهایمان نمیکند.
ممممممنووووووون لوسی گلم 
پاسخ:
:)
قربون شما.
حس آرامشی که داشتم بیشترشد و این آیه و معنی خیالمو راحت کرد که همیشه خدا هست فقط ما بعضی جاها صبور نیستیم وضعیف
پاسخ:
الحمدلله.
کاش مطمئن باشیم به خدا.