ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3773.

پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ب.ظ

دو روز زودتر از موعد،

گل پسر رو برای آخرین واکسنِ دوران شیرخوارگیش بردم مرکز بهداشت.

و الان خوابیده...



+پاش درد میکنه. پاشو میگیره و هی میگه پا! و نق نق میکنه یعنی درد دارم و این حرفا!

دردت به جونم مادر! دیگه تموم شد خیالت راحت :*

+در راه برگشت یه جعبه شیرینی گرفتم و سه عدد جوراب برای مستر!

که روز مهندس رو براش گرامی بدارم:)

من تا به حال هیچوقت به مستر جوراب هدیه نداده بودم،

برای همین در فقر جورابیکِ شدییییییدی به سر می برد!

و این شد که از دیدن جورابها به اندازه ی دیدن سکه ی طلا شادمان شد! (الکی البته!)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۵
لوسی می

نظرات  (۴)

ههه
:)
پاسخ:
:)
:)))))
فقر جورابیک! :))))))))))
پاسخ:
:دی
۰۶ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۲۳ مامان محمدمهدی
دیشب این یادداشتتو خوندم و بعد تصمیم گرفتم امروز برای همسر روز مهندسو جشن بگیرم
لذا دعوتش کردم واسه نهار در رستوران
صدای کادو رو هم درنیاوردم چون همسر ما اولا از جوراب خیلی غنیه شکر خدا و اگه حرف کادو میشد ازم گوشی میخواست که گوشیش بد داغونه:))
پاسخ:
آفرییییییییین چه کار خوبی کردی :)
منم یه بار این کار رو انجام میدم. البته وقتی بچه هابزرگتر باشند و من دست به جیب تر مثلا! :)
مهم اینه که به یادشون باشیم هدیه چی باشه مهم نیست واقعا.
:)
۰۶ اسفند ۹۵ ، ۱۸:۳۲ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
اصن به مردا فقط باید جوراب هدیه داد
واقعا مگه چیز دیگه ای هم میشه بهشون هدیه داد :)))
پاسخ:
:))
اتفاقا بابام هم باورشون نمیشد که من اصلا تا به حال به مستر جوراب هدیه نداده م! :))