ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3778.

شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۱۰ ق.ظ

دیروز برای اولین بار برای ناهار ماهی سالمون پختم.

سه مدل درست کردم که ببینیم کدوم جذاب تره.

نمیدونم ماهی سالمون اینقدر خوشمزه ست،

یا اون مدلها اینقدر جذاب بودن!

هر سه مدل خیلی خوشمزه شد.

جاتون خالی.



+یه مدل با گوجه درست کردم تو فر.

+یه مدل با لیمو تو فر و یه مدل هم به صورت سوخاری همیشگیمون.

مستر تاکید داشت فقط سوخاری بپز من سوخاری دوست دارم،

اما من اون دو مدل دیگه رو هم دوست داشتم امتحان کنیم که مستر هم البته خیلی دوست داشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۷
لوسی می

نظرات  (۳)

۰۸ اسفند ۹۵ ، ۰۹:۳۸ مامان محمدمهدی
به به خانوم کدبانو
:)
پاسخ:
:)
قربونت.
سالمون کلا ماهی جذابیه
منم تازه کشفش کردم!!! 
در مورد توی فرها بیشتر توضیح بده دقیقا چیکارشون کردی ممنونم :))
پاسخ:
آره فکر کنم جذابیتش مربوط به خود ماهی بود! خخخخ!
اونی که با لیمو پختم، این لینکشه:
http://www.aparat.com/v/ay2bI
در مورد این ، توصیه میکنم که قبلش حتما یه مدت لیمو رو تو آب بذارین که تلخیش کلا ازبین بره! ماهی های ما اگر بدون برنج میخوردی البته، قدری تلخیِ پوست لیمو رو هم داشت.
اونی که با گوجه پختم، این لینکشه:
http://www.aparat.com/v/7kziW
من با توجه به اینکه عاشق گوجه هستم واقعا اینو دوست داشتم به نظرم خیلی لطیف و خوب شد
خدا نکشتی هی میزنم روی دو نقطه ها میگم حتما لینکها دو نقطه هاش هستن! خخخخ 
چطوری لوسی گل من؟ دلم برایت تنگ شده بید :*
پاسخ:
:)))
عزیزممم دل من هم تنگ شدههه اومدم دوباره :)