ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3781.

يكشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ق.ظ

امروز میرم دانشگاه.

:)



+یونی رفتن را دوست دارم! :)

من و جدایی از این آستان؟

خدا نکند!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۸
لوسی می

نظرات  (۴)

۰۸ اسفند ۹۵ ، ۱۳:۲۶ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
خوش به حالت من از دانشگام فرسنگها دورم:(
پاسخ:
شایدم خوش به حال شماست!
منظورم کیفیت دانشگاه هم هست :)
۰۸ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۱۸ دچــ ــــار
خسته نباشید!
یاد بچه های اول مهر اوفتادمی :)
پاسخ:
آره حس خودمم همینطور بود! :)
لوسی در یونی ماندگار شده:)
پاسخ:
خخخخ! لوسی در یونی ضایع شد! هههه
۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۱:۵۴ دچـــــ ـــــار
:) انشالله به اون هدف دانشگاهی تون برسید بزودی
پاسخ:
ان شالله همه به اهدافشون برسن.
متشکرم.