ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3802.

جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۱۵ ب.ظ

لوسی می،

دختری با موهای دارچینی!

:دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۰
لوسی می

نظرات  (۷)

به به مبارک باشه
من که رسما موهامو به فنا دادم دیگه جرات رنگ کردن ندارم )))))))):
پاسخ:
چرا؟! چه کار کردی مگه؟
راستش این کلا دومین باریه که من در عمرم موهامو رنگ میکنم!
دیگه موهام کم کم داره سفید میشهههه :((
نمنه؟ 
پاسخ:
جان؟؟!
۲۰ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۳۴ بنت شهرآشوب
مبارکه
دیگه لوسی مییتت کامل شد (لوسی مییت مصدره معنی لوسی می بودن!)
پاسخ:
:)))
جدا اینطور فکر میکنی؟
موهاش تو کارتونش دارچینی بود؟ :دی
من چند سری پشت سر هم رنگ کردم دفعه آخر هم دکلره کردم رسما داغون شده دیگه ... ):
من خیلی تنوع رو دوست دارم که البته دیگه الان نمیتونم ادامه بدم ....
پاسخ:
عجب! منم تنوع دوست دارم اما راستش نه تو چیزهایی که میدونم ضرر داره! خخخخ!
دو سال اول که اصلا نمیخواستم تنوع ایجاد کنم میگفتم من به اندازه کافی جدیدم! :))
بعد پسرک بعد گل پسر! دیگه اصلا نمیشد رنگ کرد.
یه دور آخر شیردهی پسرک رنگ کردم و یه بارم الان که اواخر شیردهی گل پسره.
راستش چون میدونم رنگ ضرر داره خیلی رغبتی بهش ندارم.
الانم بیشتر به خاطر سفیدشدن موهاست که پایه شدم :)
ولی خب بهره برداریِ متنوعانه هم میشه ازش داشت.
اِوا
خیال کردم بچه ها دارچین ریختن داخل موهات 

ترسیدماااا

پاسخ:
:))))
اینقدر محتمله؟! :))
والا بعید هم نیست.
میگم دارچینی دیگه چه مدلیه؟
یعنی رنگ طبیعی کردی؟
پاسخ:
نه! اسم رنگش دارچینی بود! تو فهرست رنگ ها بود.
یه چیزیه بین قرمز و قهوه ای! :دی
۲۲ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۱۴ مامان محمدمهدی
مبارکه
پاسخ:
ممنونم.