ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3803.

جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۱۸ ب.ظ

دیشب حسابی خودمو خجالت دادم!

خیلی شیک و مجلسی،

تنهایی، ساعت هفت شب، با خودروی شخصی،

رفتم به یکی از فروشگاه های کالای حجاب،

و عالی ترین (شما بخونید گرون ترین!)

چادر ممکن رو برای خودم خریدم!

:دی



+میخواستم برای تنوع چادر ایرانی یا دانشجویی بخرم،

اما هرچه نگاه کردم هیچ کدوم در حجاب و پوشش مثل جلابیب نیست!

دوباره جلابیب خریدم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۰
لوسی می

نظرات  (۱۴)

مبارکت باشه عزیزم (:
خوب کاری کردی 
پاسخ:
:)
فک کنم کار خوبی کردم :دی
مبارکتون باشه:)
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم.
جلابیب چه شکلیه؟ 
پاسخ:
مثل چادرهای لبنانی و عربی جلوش کاملا بسته ست.
اما خب خیلی گشاد و خوبه.
یه تفاوتهایی با اونها داره که نمیدونم چطوری توضیح بدم.
اما کلیتش مثل همونهاست. جلو بسته.
جلابیب چیه؟
پاسخ:
ازاین چادرهای جلو بسته ی تیپ عربها!
البته مدل خاصیه و لبنانی و عربی و اینها نیست ولی کلیتش مثل هموناست.
من نتونستم با جلابیب هم کنار بیام :/
هیچی چادر ساده ایرانی نمیشه
پاسخ:
بله. منم تا قبل از بچه به بغل شدن دقیقا همین عقیده رو داشتم.
احتمالا بعد از بزرگ شدن بچه ها هم دوباره برگردم به چادر ساده ایرانی.
:)
از نوشته هاتون حدس میزدم چادری باشین،مبارک باشه عزیزم
پاسخ:
مرسی عزیزم:)
۲۰ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۳۵ بنت شهرآشوب
اتفاقا من به آبجیم میگفتم که زن باید چادرش خیلی گرون و خوب باشه
چون تنها چیزی که از یه زن چادری پیداست همین چادره و حداکثر پر روسری!
پاسخ:
:))
در هرحال که معلوم نمیشه چقدر خوب یا گرونه!
مگر برای کسی که دستش تو کار باشه! من خودم تفاوت چادرها رومتوجه نمیشم.
مگر اونهایی که دیگه میرن براق و خیلی لوکسشو میخرن که دیگه از حالت حجابی خارج میشه میره تو حالت مد و لوکس گری!
منم یکیشو دارم خیلی خوبه بهتر از همه است به قول خودت هم این که جلو بسته است هم این که اصلا سایز مشخص نیست
من به اسم چادر لبنانی می شناختمش :)



پاسخ:
فکرمیکنم لبنانی با جلابیب فرق داره.
البته جلابیب آدمو چاق تر نشون میده واقعا!
من تا به حال چند جا رفتم مثلا برای لباس و طرف اساسی تو تخمین سایزم به مشکل خورده!
۲۱ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۳۸ بنتُ الهدی
منم یه مدت جلابیب داشتم از مشهدهم گرفتم ولی خیلی سنگینیش رو حس میکردم ! اما حجابش حرف نداره انصافا خیلی کامله .. گرچه هیچی برا من دوست داشتنی تر از چادرساده نیست :) ولی حس میکنم چون عادت کردم به این مدل دارها سخته برام کنترلش :( الان یه مدل دارم که نمیدونم اسمش رو از قم سفارش دادم و ندیدم مثلش رو جایی داشته باشن.
پاسخ:
آره درست میگی خیلی هم سنگینه. سنگین تر از چادر معمولی. و قدری هم دست وپاگیرتر حتی! اما خب حجابش کامله.
خب از قم به چه اسمی خریدین؟

جلابیب رو بخوایم توضیح بدیم تقریبا میشه این شکلی که، یه چادر جلو بسته نسبتا گشاد، که آستین هاش زیپ داره و برای وضو باز میشه و یه انگشتی هم داره سر هر آستین که چادر از مچ دست پایین تر نیاد. یه قسمتی هم هست از کنار صورت میاد به سمت دیگه، که هم میشه واسه پوشوندن زیر چون ازش استفاده کرد هم به عنوان نقاب. 

چادر ساده ایرانی هرچند ابهت زیاد و خاصی داره واقعا. و بدن رو از بالا تا پایین یکدست نشون میده. اما چون نگه داشتنش سخته واسه کسی که مجبوره زیاد جنب و جوش داشته باشه (مثلا زمان پذیرایی از مهمون یا نگهداری بچه و.. ) چادر ساده واسش حجاب کامل نیست تقریبا. مادر من هم از زمانی که خواهر کوچیکم به دنیا اومد برای بغل گرفتن بچه چادر بحرینی سرش میکنه که تقریبا مثل جلابیبه. 
منم خیلی جلابیب رو دوست دارم اما یه خورده آدمو چاق نشون میده فقط.
+ گفتم بگم که خانم لبخند هستم.
پاسخ:
متشکرم از توضیح شما خانم:)
۲۱ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۱۸ بنت شهرآشوب
نه که لوکس و براق باشه، یعنی جنسش خوب باشه تا مدت طولانی تری نو و مشکی بمونه،نه اینکه سریع سبز و سرخ یا نخ کش بشه
پاسخ:
آرهههه درسته.
من فکر کردم از این لحاظ میگی که چیز خوب و باکلاسی سرمون باشه برای همین گفتم خود من که اصلا متوجه نمیشم تفاوت چادرها رو.
فکر کنم بقیه هم متوجه نشن! (مومن همه را به کیش خود پندارد و اینا! :دی مومنش رو داشته باش اصلا:دی))
حق باشماست.
خوب چادر بحریتی خواهرم داره یه چادر چاق خپل نشون بده :/ اگه جلابیب شکل اونه که زشته دی
بعدشم من نرفتم موجهای آبی مشهد ولی خواهرام میگفتن اونجا یه چادربوده از رو مایو میپوشیدی و نماز میخوندی خوب تابلو شد جلابیبه 
دیروز هم تونت سرچ کردم و دیدمش ولی تو نت چاق نشون دادن مشخص نمیشه رو مانکن هم مشخص نمیشه تا وقتی خودت سرت کنی 
من اللن یه دانشجویی دارم اونم از اصرار مامانم چون چادر دیگه مطمئنم که اصلا ازش خوشم نمیاد 
و 
یادم رفت یه چی دیگه هم میخواستم بکم :(
پاسخ:
آره میگن جلابیب هم چاق نشون میده.
اماخب برای من مهم نیست زیاد.
۲۲ اسفند ۹۵ ، ۱۳:۲۰ بنت شهرآشوب
اگه جلابیب یه کم جمع و جور تر بود و اینقدر به قول شما آدم رو چاق نشون نمیداد خیلی گزینه ی خوبی برای حجاب بود
منتها انقدر جیب و بند و بساط داره که من به شخصه برا خودم نمیپسندم. مگه اینکه کسی لاغر و بلندبالا باشه که بهش قشنگ بیاد
پاسخ:
برای من خیلی مهم نیست! :)
قرار نیست ویوی چادریم هم باربی باشه دیگه :دی
۲۲ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۱۳ مامان محمدمهدی
دمت گرم دختر
مدتیه در حسرت اینم که یروز پاشم برم یه چادر واسه اداره بخرمولی دریغ که فرصت و البته حالش پیدا نمیشه

پاسخ:
منم یه شش ماهی هست که میخوام چادر بخرم!
بالاخره قسمت شد.
و مستر که بهانه آورد که نیاد، من گفتم خودم میرم! خخخخ!