ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3806.

جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۲۴ ب.ظ

امروز رسماً خونه تکونی عید رو شروع کردم.

از آشپزخونه!

:)



#قدم_به_قدم_با_خانه_تکانی_لوسی_می! :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۰
لوسی می

نظرات  (۹)

خوش به سعادتتون
من سعی کردم امسال تمیزی در نگاهم باشه نه اشپزخونه ای که به اون مینگرم ((((((((:
اصلا با این دوتا نمیتونم کار کنم /:
پاسخ:
:)))
آره منم امروز که مستر بود کار کردم!
بقیه ی کارها میفته برای هفته ی بعد تعطیلی بعدی :)))
فقط آشپزخونه رو تموم کنم راضی ام.
۲۰ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۰۲ تنها دلشکسته
مطلب پرید دوباره باید تایپ کنم
پاسخ:
ای بابا!:(
اوه اوه اوه قدم نورسیده مبارک :) شوهر محترم را گفتم 
پاسخ:
:))
۲۰ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۴۵ تنها دلشکسته

وقت کردی بیا وبم :((

به دلداریت نیاز دارم.

پاسخ:
اوه عزیزم حتما میام.
تو هم که مث ما دیر شروع کردی!! :)
پاسخ:
تازه! امروز فقط یک کابینت! خخخخ!
رفت تا هفته بعد :))
مثلا قرار بود امروز بعد از ظهر من به مادرم کمک کنم تو بخشی از خونه تکونی در واقع حیاط تکون.
اما خوابم برد و مادرم بیدارم نکرد و خودش تکی انجام داد.بجاش قول دادم فرشا رو یه تنه بشورم.
پاسخ:
وای من باشم خیلی عذاب وجدان میگیرم :(
خب خوبه یه جا جبران میکنید :)
خدا حفظتون کنه برای هم.
ههههه نمیری لوسی تنها دلشکسته ازت خواسته بری وبش 
پاسخ:
واو! سوتی درچه حد آخه! :|
۲۱ اسفند ۹۵ ، ۰۸:۴۷ دچــ ــــار
خداقوت/ عیدتان پیشاپیش مبارک/ سال خوبی داشته باشید
پاسخ:
متشکرم.
همچنین برای شما ان شالله.
۲۱ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۴۲ بنتُ الهدی
من جابجایی ندارم خیلی فقط باید تمیز کنم .. تا شروع کردم فرداش سرما خوردم :/ ولی هنوز امیددارم برسم به خونه تکونی :))
پاسخ:
من برعکس! :)
ای بابا ان شالله زود خوب بشی. میرسی نگران نباش.