ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3807.

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۱۳ ب.ظ

تصمیم گرفتم هر روز لااقل یه بازی فکری تو برنامه ی پسرک بذارم!

گاهی روزها میشه که هیچ بازیِ فکری خاصی با هم انجام نمیدیم.

:(



+امروز یک پازل 60 تیکه رو چیدیم. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۱
لوسی می

نظرات  (۱۰)

۲۱ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۱۳ دچــ ــــار
سلام :)
پاسخ:
سلام :)
معلومه که خوب فنون مادری رو یاد نگرفتید
ی پازل هزار تیکه بذارید جلو پسرک راحت راحت دو سه روز میتونید استراحت کنید!!!
پاسخ:
:))
خب فکر میکنید گل پسر چقدر اجازه میده که پسرک بشینه و پازل درست کنه.
بعد جار و جنجال و دعواهاشون رو چه کار کنم؟!
:)
اینا فوتشه!:)
کار درستی میکنی. چیز. بازی های فکری بود ک ما بچه بودیم انجام میدادیم مثل راز جنگل که با مهره و یه صفحات مقوایی انجام میشد خیلیییییی روی تربیت و هوشش تاثیر داره. میفهمه اتفاقات تاسه و زندگی خوب بازی کردن اون تاس هاست علاوه بر اینکه حافظه هوش و قدرت تعقلش رو رشد میده.
خدا نگهش داره
پاسخ:
آره اونها هم خوبه. البته خدایی درس زندگی به من نمیداد! :|
ولی خب همه ی این بازی ها آموزشی ان.
ممنونم عزیزم.
۲۱ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۳۴ بنتُ الهدی
+چه هیجان انگیز ^_^
این تکه های به هم وصل کردنی چوبی :)) هم خیلی جالبن ! البته نمیدنم برای چه رده سنی هستن .. طرح های مختلف دارن .. ماشین و کشتی و .. قطعاتشم بزرگه زیاد سخت نیست
پاسخ:
آره تکه های دوست داشتنی :)
برای پسرک به نظرم زود باشه.
یه بار باید چک کنم ببینم چطوریه سن و سال این بازیها.
۲۱ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۵۹ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
آفرین بر شما 
صد آفرین بر شما :))
پاسخ:
شُما، یا شَما؟! :)))
پازل خیلی برای مهارت حل مسئله مفیده
هنوزم پازلای بچگیم رو دارم و گذاشتمشون برا بچم! :)
 الانم بعضی وقتا درست میکنم هنوز
پاسخ:
آره پازل عالیه.
با پسرک قرار گذاشتیم هر پازلی روکه تنهایی از اول تا آخرش درست کرد یکی دیگه براش بخریم.
آخه همیشه مشارکتی درست میکنیم و تنهایی حوصله نمیکنه همه شو بذاره.
البته نمیدونم انتظارم چقدر به جاست که 60تیکه پازل رو یه بچه ی چهارساله بشینه و بسازه.
آفرین واقعا  که نگه داشتی!
من مال پسرک رو هم نگه نمیدارم!
تا یکیش گم بشه یا پاره بشه یا بشکنه یا دیگه خوشگل نباشه همه شو میریزم دور!
:دی

+منم عاشق پازل سازی ام. واقعا منتظرم بچه ها بزرگتر بشن یه پازل چندهزار تیکه بسازم. :)
اصلاح میکنم!
بچم نه! بچه هام :)

پاسخ:
:)))
خدا زیادشون کنه :)
خوش به حالت اینقدر حوصله داری! :)
پاسخ:
:))
بچه که میاد حوصله شم با خودش میاره.
تازه من از خیلی ها عقب ترم! :(
چقدر خوب ((:
اینجا یه مغازه هست خیلی خوبه خودش میپرسه که با کدوم بازی ها قبلا بچه بازی کرده بعد طبق اون ها بهمون بازی های جدید معرفی میکنه. خیلی خوبه فقط نامرد خیلی اسباب بازی های گرونی داره ):
پاسخ:
عجب. ما میخواستیم بیایم قم نشد دیگه!:|
وگرنه ازت میپرسیدم کجاست آدرسش.
حالا هروقت خواستیم بیایم ان شالله.
ان شاالله حتما ((((((((:
پاسخ:
:)