ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3808.

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵ ب.ظ

از تمیزکردن دیوارهای اتاق بچه ها فارغ شدم.

همه ی دیوارها پر از نقاشی(شما بخونین خط خطی!) بود!



#قدم_به_قدم_با_خانه_تکانی_لوسی_می! :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۲
لوسی می

نظرات  (۳)

ههههه
با چی پاک کردی؟ 
راستی همچی گفتی رفت تا هفته بعد خونه تکونیم اینا برام جالبند 
پاسخ:
با پاک کننده ی دامستوس!
پدرم دراومد! :|
خب بچه ها هم همکاری کردن. خونه تکونی ای که خودم بایدبی مزاحمت انجام بدم دیگه تعطیل شد!
خسته نباشی
ما الان کل دیوارای خونمون همین وضعیت رو داره... /: دیوارهامون هم رنگ نداره که راحت پاک بشه اصلا نمیدونم چیکارشون کنم!؟
یه مهمون برام بیاد آبرو و حیثیتم به باد میره با این وضع خونه )))))))))):
البته قراره تمیزی در نگاهم باشه بیخیال خخخ
پاسخ:
خونه قبلی ما این طوری بود
این خونه رو فقط به همین علت رنگظ روغن کردیم.
من الان می بینم تمیزمیشه دیوارها کلی ذوق مرگ میشم :))
ولی خط خودکار پاک نمیشه.
ولی برای چی آبروت بره؟ بیخیال بچه ان دیگه.
اتفاقا نشون میده والدین خوبی هستین :)
۲۲ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۱۰ مامان محمدمهدی
دامستوس خطرناک نیست؟خیلی بدشو شنیدم
پاسخ:
نمیدونم! من نشنیدم! ولی خدایی تمیز میکنه :)