ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3809.

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۶ ب.ظ

دیروز رفتیم زود پز و قابلمه خریدیم!

همه ش ایرانی!

:دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۲
لوسی می

نظرات  (۷)

مبارک باشه عزیزم (:
پاسخ:
ممنونم :)
۲۲ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۰۹ مامان محمدمهدی
مبارکه
منم باید زودپز بخرم
اینرو که دارم ١١سال استفاده کردم و دیگه داغونه
پاسخ:
زودپز من سه ساله شکست! :|
امیدوارم این کار کنه!
اون یکی خارجی بودمثلا!
منم کرم ایرانی خریدم :)
پاسخ:
:)
آفرین:)
میشه بگی قابلمه ت چه جنسیه و مارکش چیه؟
مارک زودپزت رو هم لطفا.
من اصلا زودپز نخریدم. چندین سال پیش تو خونه مادربزرگم زودپز ترکید. هرچند هزاربار خداروشکر که هیچ کس چیزیش نشد ولی دیگه من همیشه ازش می ترسیدم! به شددددددت هم می ترسیدم! همیشه هم مامانمو دعوا می کردم استفاده نکن.
دیگه بعدم بهانه منطقی تری دستم اومد که دکتر طب سنتی مون گفت خوب نیست و استفاده نکنید:))
همسرمم گوشت تو زودپز پخته نمیخوره!
خلاصه که ما یا وقت وسیعی داریم و غذا داریم یا وقت نداریم و غذا نداریم:)))))
ولی باید بخرم ان شاالله. برای مهمون داری در وضعیت های خاص یا سرزده و اینا گاهی به درد می خوره.
پاسخ:
قابلمه هام زرساب هسند. البته من فقط سایز 16 و 20ش رو میخواستم.
زودپزم غفاری!!! :)))
مارکش منو کشته :))
وای چه وحشتناک :(
دکتر طب سنی چرا اینو گفت؟؟! کارکرد زودپز با افزایش فشار، ثبات حجم و در نتیجه ی این دوتا افزاش دماست که باعث میشه زودتر بپزه. هیچ چیز ضرر داری نداره!
یعنی گوشت نباید با دمای بالا بپزه؟! :|
البته قبول دارم قدری گوشت و مواد رو له میکنه باید تایمش دستت بیاد.
دقیقا به همین علتِ وقت نداریم  و غذا نداریم خریدمش. منم مواقع ضروری استفاده میکنم:)
اوممممم
لوسی می بینم سکوت پیشه کردی بدجنس آب زیرکاه 
هاه هاه هاه 
پاسخ:
جاااان؟

+بعدا نوشت الان دیدم کامنتتو! سکوت پیشه نکردم که!
دقیقا نمی دونم! گفت یه سمومی باید از گوشت خارج بشه اونطوری و با تایم کم نمیشه.
واقعا وحشتناک بود. از این زودپز قدیمیای قطور بود! خوررررد شد درش قشنگ!
فکرکنم زودپزای جدید ایمن ترن! ولی خب شما هم بسیار مراقب باش:)
پاسخ:
عجب! شاید.
آره خیلی وحشتناک بوده. یادم باشه تا وقتی زودپز روشنه تو آشپزخونه رفت و آمد نکنیم!
مبارکه دوستم
من با قابلمه هام مشکل دارم
تا خش بیفتن میترسم اسنفاده کنم
درحالیکه نوهستن باید ردشون.کنم
از زرساب  راضی هستی؟زود خراب نمیشن؟
پاسخ:
سلامت باشی.
نه خب قابلمه اگه خش بیفته اشکالی نداره حتی کنده شدن لایه ی زیرینش مهم نیست! فقط وقتی ضررآلود میشه که به آلومینیومِ کفش برسه.
من خودم مراقب قابلمه هام نیستم! یعنی اصلا اهل استفاده از قاشق چوبی و پلاستیکی نیستم و با قاشق معمولی هم میزنم غذاها رو!
بعد از دو سه سال هم میندازمشون دور.
این زرسابها هم خیلی جدیده و طبیعتا هنوز چیزیش نشده!
من بهت پیشنهاد میکنم قابلمه استیل و یا سرامیکی بخری. من قابلمه استیل و سرامیکی داشتم و یه گرانیتیِ دم دستی تر میخواستم که اینو خریدم.