ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3810.

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷ ب.ظ

صبح از پسرک پول قرض گرفتم برم تخم مرغ بخرم!

حالا می بینه پولهاش کم شده،

تقریبا یه ربعه درگیر و شاکیه،

و از دادن پولهاش پشیمونه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۲
لوسی می

نظرات  (۷)

هه
پاسخ:
:)
۲۲ اسفند ۹۵ ، ۱۳:۱۸ بنت شهرآشوب
بنده خدا هنوز با مفهوم قرض آشنا نیست !
پاسخ:
آره اصلا :(
خخخ
پسر من هنوز با پول و مفهوم پول داشتن هنوز آشنا نشده خدا رو شکر (:
خدا بهت صبر بده
پاسخ:
چند سالشه؟ من هی یادم میره!
فکر میکنم از پسرک کوچکتره یک سالی!
هنوز زوده خب:)
پسرک هم چیز زیادی نمیدونه فقط الان تنها چیز مهمی که میدونه که برای داشتنِ عروسک پاندا باید پولهاشو جمع کنه! :))
۲۲ اسفند ۹۵ ، ۱۳:۵۲ خانم الفــــ
:-):-)ای جان دل.خدا حفظش کنه
پاسخ:
قربون شما :)
اخی عزیزم^_^
خدا حفظش کنه براتون
پاسخ:
قربون شما. :)
۲۲ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۰۷ مامان محمدمهدی
عزیزم؛))
احیانا پسرت با پسر اصفهانی ما نشست و برخاست نداشته؟:)
پاسخ:
:))
پسرم سه سال و نیمه ست (:

پاسخ:
پس درست فکر میکردم که یه سال کوچکتره :) البته پسرک اردیبهشت چهارسال و نیمه میشه!