ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3811.

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۳۶ ب.ظ

نیمی از اسباب بازی های بچه ها رو ریختم تو ماشین ظرفشویی.

نیم دیگه ش هم تو صف انتظاره،

ماشین ها و ابزار فلزی هم که منتظر روزی ان که پسرک بره حموم،

و با شستنشون بهش خوش بگذره.

:)



+مهمترین کارهای خونه تکونی برای من،

آشپزخونه و اتاق بچه هاست.

پذیرایی و اتاق خودمون کار زیادی نداره واقعا.

#قدم_به_قدم_با_خانه_تکانی_لوسی_می! :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۲
لوسی می

نظرات  (۶)

ماشین ظرفشویی
چه جالب
پاسخ:
:)
۲۲ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۰۶ مامان محمدمهدی
سلام دوستم
چه کار خوبی میکنی
من بجای شستن میریزمشون بیرون متاسفانه
و من هنوز خونه تکونی رو شروع نکردم:ماه اسفند، وسط هفته از ٦صبح میرم سرکار تا ٨شب و آخر هفته هم مسافرت😂
پاسخ:
سلام.
میریزی دور؟؟؟!
یعنی لگوها رو هر از چندی میریزی دور و دوباره میخری؟؟!
باورم نمیشه! :|
دیگه لارجیت تا چه حد؟!
کاری که ما میکنیم هم خونه تکونی نیست خدایی :))
۲۳ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۲۵ بنت شهرآشوب
خوش بحالت
منم باید تصمیم بگیرم و قدم به قدم شروع کنم
مشکل کمردردیه که چند روزه افتاده به جونم
پاسخ:
ای وای چرا؟!
ان شالله زود خوب بشی.
۲۳ اسفند ۹۵ ، ۰۷:۵۹ مامان محمدمهدی
اتفاقا لگو تنها وسیله ای بوده که تا به حال دور نریختم.ولی  ازونجاییکه بچه ها اکثرا خونه مامانن پارسال بردمشون اونجا و البته مامان امسال تصمیم داشت ردشون کنه چون اصلا بازی نمیکنن باهاش مخصوصا فاطمه وم م هم تو بچگی بازی کرده و حالا جذابیتی براش نداره
ولی بقیه اسباب بازیها رو که میبینم استفاده نمیکنن نگه نمیدارم
نه بابا از لارجی نیست که، از جای کمه که واقعا نمیشه نگهشون داشت
نگاه به خودت نکن که خونه ت بزرگه :)
پاسخ:
چه جالب!
نه من اسباب بازی هاشون روبه صورت دوره ای جمع میکنم باز بعد از یه مدتی میارم و براشون جدیده.
فقط اسباب بازی های خرابشون رو میریزم.
بعله خونه ما بزرررررگهههه! تازه دو سه متری بزرگترش کردیم:)))
۲۳ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۵۲ دچــ ــــار
:/
پاسخ:
:|
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
واااای هی درباره خونه تکونی حرف میزنی و من احساس کپک زدگی بهم دست میده.
***** ** *** **** ** *** ***** *** **** *** ****** نمیاین شهر ما؟  دی:
پاسخ:
هههه ههه! نه بابا بی خیال باش :)
نه متاسفانه قسمت  نیست.