ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3816.

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ب.ظ

امروز قرار بود مستر برای ناهار بیاد خونه،

و ما رو مهمون کنه.

اما تماس گرفت و گفت یکی از همکارها منو ناهار دعوت کرده!

میدونست که شرایطِ روانی خونه داره به هم ریخته ست،

اما رفت!

نمیگم نباید میرفت،

اما مطمئنم اگر من به جاش بودم یه لقمه هم از گلوم پایین نمیرفت!




+گاهی فکر میکنم من بیش از حد به لحاظ عاطفی برای آدمها(نه لزوما فقط مستر) مایه میذارم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۴
لوسی می

نظرات  (۷)

اوهوم مردها همینن 
گاهی اینجوری می کنن چون پیشنهاده شارژ دهنده خودشونه و واقعا بقیه رو ندید می گیرن 
لابد میگن حداقل خودم خوب بشم :/ یا خوب باشم :/
خانمهاولی اصولا مایه گذار هستند 
پاسخ:
منظور من مردها نبودنا!
از دوستمم دلخور بودم تشدید شد این تصورم! هههه!
۲۴ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۲۷ دچــ ــــار
مردا همینن!!‌:/
پاسخ:
همین نباشید!

+بابت کامنت بعدی ممنون! :|
مشخصه آدم به شدت احساساتی هستین:))
پاسخ:
آره به گمانم! :(

۲۵ اسفند ۹۵ ، ۱۳:۰۱ بنتُ الهدی
نمیدونم ما داریم زیاده روی میکنیم یا توقع مون زیاده !
پاسخ:
فکر میکنم زیاده روی از منه!
واقعا هرطور حساب میکنم مستر حق داشت به مهمونیش بره و منم از این بابت دلخور نیستم.
به این فکر میکنم که اگر من بودم نمیرفتم!
من که گریه ام میگیره بعدم بحثمون میشه😁
پاسخ:
نه بابا! :|
مدل مردا با ما خانما متفاوته
پاسخ:
نه اصلا بحث این نیست.
۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۰۰ مامان محمدمهدی
ولی اگه من بودم بهم خیلی هم خوش میگذشت:)
البته در مقابل وقتی همسرم میومد منزل یه درس اساسی بهش میدادم.... :)))
پاسخ:
خب آره اگر شرایط روانی خونه به هم ریخته نبود به منم سخت نمیگذشت!
البته که من با این وجود هم درسی به مستر ندادم! خخخخ!
گفتم حالا که رفته خوش گذرونده بذارخوشیش به دلش بمونه.
اما چند روز بعد اشاراتی کردما! :)) طاقتم نیومد!