ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3817.

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۶ ب.ظ

مراسمی که از روی حسادت و چشم و همچشمی باشه،

و هیچ اصالت عاطفی ای نداشته باشه،

دیر یا زود از هم میپاشه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۴
لوسی می

نظرات  (۷)

۲۴ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۳۸ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
اوهوم
پاسخ:
:(
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۰۹:۴۸ دچــ ــــار
پاسخ:
؟
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۵۴ بنت شهرآشوب
وای که چقدر من تو اینجور مراسما معذبم.
یعنی میخام زمین دهن واکنه من برم توش که تو این مراسم حضور نیابم!
پاسخ:
درسته.
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۱۳:۰۰ بنتُ الهدی
موافقم 
پاسخ:
:)
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۱۳:۳۵ دچــ ــــار
طلب شر! :/
پاسخ:
:|
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۱۸:۵۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
صحیح است!
پاسخ:
:)
۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۵۸ مامان محمدمهدی
اصالت عاطفی یعنی چی؟!
پاسخ:
:D
یه عبارت از عبارات لوسی می گون!خخخخ!
یعنی هیچ پشتوانه ی محبتی ای پشتش نداره.
یعنی به خاطر محبت نیست که دور هم جمع میشیم، به خاطر چشم و همچشمی و کم نیووردنه که مهمونی برگزار میکنیم.