ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3818.

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۸ ب.ظ

مثل هرسال شب چهارشنبه سوری خونه مادربزرگم بودیم.

داشتیم برمیگشتیم

که دیدیم یه جایی ملت تجمع کردن

با ماشین آتشنشانی و آمبولانس و پلیس ویژه!

رفتیم ببینیم چه خبره،

گفتند بچه دو ساله ای افتاده تو جوی آب و بعد وارد کانال زیرزمینی شده!

مدتها بود دنبالش میگشتند،

پسرک بسیار نگران شده بود و نمیشد بمونم که از آخر ماجرا مطلع بشم،

اما دلم خیلی نگرانشه..

براش دعا کنید که پیدا بشه،

و سالم هم پیدا بشه...



+ودر هر صورت خدا دل مادرشو محکم کنه.

چند ساعت بعد بچه رو پیدا کردن :((

خدا به دل مادرش صبر بده :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۴
لوسی می