ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3818.

جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ق.ظ

به یک عدد درخت بریده شده نیاز دارم!

:|


+راستش دلخور هم هستم که میخوام درخت بریده شده بذارم تو خونه م!

دلم میسوزه!

اما خب! وقتی بریده شده، بریده شده دیگه!

حالا من استفاده کنم چه اشکالی داره؟!

+از وقتی تصمیم گرفتم درخت بیارم تو خونه،

به درختهای خیابون نظر دارم!

و راستش حس خیلی بدیه که چنین نظری بهشون دارم! :|

اما خب دست خودم نیست! :دی


+یک سال گذشته و ما هنوز درخت مذبور رو پیدا نکردیم :)) (فروردین 97)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۷
لوسی می

نظرات  (۱۱)

۲۷ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۴۳ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
اینقد چشمت به مال مردم نباشه:)))) درختهای خیابونو میگم، مال مردمه دیگه:))) 
بعد خداییش آدم درخت میاره تو خونه؟؟؟!!!!
پاسخ:
:))
نمیدونم چرا اینطوری شدم! خیلی از خودم بدم میاد که چشمم همه ش دنبال درختهای کوچه خیابونه!
حالا یکی پیدا کنم بیارم شاید آروم بگیرم!
خب نقشه هایی براش دارم :دی
۲۷ اسفند ۹۵ ، ۰۲:۳۸ بنتُ الهدی
بیچاره درختا چه استرسی میکشن با هر نگاه شما :))) یکم مهربون تر نگاهشون کنید :))
پاسخ:
:)))
آرهههه خودمم حس میکنم استرسشونو! :))
میخوای بذاری زیر گلدون؟
برو چوب بری آیکیو 
پاسخ:
واو! مرسی از این ایده! آره اینم خوبه میذارم زیر گلدونا! :)
شوخی کردم به دل نگیری 
پاسخ:
نفهمیدم کجا رو میشد به دل بگیرم! :|
درخت ؟؟؟؟ تو تونه؟؟؟ 0_о

پاسخ:
اوهوم :)
حالا بذار ببرم تو خونه! عکسشو میذارم :) قشنگ میشه:)
آیکیوش رو دیگه آیکیو :)
میشه بگی ایده ی خودت چی بود؟
پاسخ:
:))
خب من آیکیوم بالاست!
میخوام جا لباسی بکنمش :)
۲۷ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۱۸ مامان محمدمهدی
کلی خندیدم به این پستت:))))
حالا واسه چی میخوای درخت بریده شده رو؟:)
پاسخ:
:دی
میخوام جالباسیم باشه.
اگه پیدا کردم عکسشو میام میذارم!

خب تقاضا عرضه میاره.
اگه کسی به دلیل غلط بودن اینکار ازش استقبالی نکنه به مرور همون درخته هم بریده نمیشه. 

کلا عرض کردم.
پاسخ:
درست میگید.
منظورم این نیست که درختی رو برای این منظور قطع کنیم.
درختهایی برای استفاده از چوبهاشون قطع میشن! و کمال زندگیشون اینطور تعبیر شده که رشد کنند که از چوبشون استفاده بشه.
من هم قصدم استفاده از اون درختان بود نه درختان شهر!
نمنه؟ 
پاسخ:
جاااان؟!
یه جوری بگو بگیرم چی میگی!
چی میگی یره؟
پاسخ:
جان؟! :|
ببین جوابت به آخرین کامنت اینجا رو نپسندیدم
تو این دوره زپونه کمال هیچ درختی در بریده شدن نیست 
این توجیه ما آدمهاست 
چوب لباسی و زیر گلدونی و میز و تخت میتونن از جنس دیگه ای ساخته شن اما ماها دنبال قشنگی رفتیم و بعد هم توجیه می کنیم 
آمار کم شدن جنگل ها چیزی از آمار خشک شدن آب ها و دریاچه ها و کوچک شدن قطب جنوب نیست 

دعوتتون می کنم به دیدن پست ثابت آقاگل 
پاسخ:
چرا دیگه!
در هر حال چوب درخت هم لازمه.
بعد اینکه بعضی درخت ها واقعا می میرند و قطع میشن.
در منطقه ی ییلاقی پدرمستر پاییز درختهای مرده شون رو قطع میکنند.
ولی خب من هم مثل شما بسیار به درخت جماعت احترام میذارم.
اتفاقا با مستر تصمیم گرفتیم بریم پلاستیکیشو بخریم طرح چوب!
حالا برای عید که دیگه نمیرسیم. ان شالله بعدا.