ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3823.

جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۵۷ ب.ظ

کی بشود که بدانیم تو قرار است بیایی.

تو قرار است فلان روز،

و در فلان ساعت از راه برسی،

و ما در پوست خود نگنجیم،

روزهایی که همه لیستی از کارهای نکرده برای استقبال از تو در دست داشته باشیم،

و همه ی آلودگی ها و زنگارها را به خاطر آمدن تو پاک کنیم،

روزهایی که دوندگی های ما برای برگزاری باشکوه ترین استقبال و میزبانی از تو باشد،

بهارِ جاودانه ی زمین!

بیا و گرمابخشِ دلهای زمستانی ما باش..



+امسال هم حقیرتر از آن بود که سال آمدن تو باشد.
دارد زمان آمدنت دیر میشود...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۷
لوسی می

نظرات  (۱۱)

من هنوزم معتقدم اینجا باید یه لایک واسه تنبلایی مثل من داشته‌باشه!

قشنگ بود :))
پاسخ:
:))
آخه وقتی لایکی میشه نمیفهمم کی دیسلایک کرده که حالشو بگیرم:))
۲۷ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۱۱ مامان محمدمهدی
:(
پاسخ:
:(
۲۷ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۲۱ مامان محمدمهدی
راستی اونی رو که با تل واست فرستادمو واسه همسر هم فرستادم بعد یهو دیدم یه آهنگ تند از گوشیش داره پخش میشه....
هیچی دیگه فهمیدم خودم دسته گل آب دادم و اصلا متوجه نشده بودم کارت پستاله همراه با آهنگه:)))))
پاسخ:
هههه هه! :دی
منم دیرفهمیدم  موسیقی داره :))
۲۷ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۰۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
پنجاه و دو جمعه ی دیگه گذشت از امسال...
پاسخ:
آآآآآه!
یه آاااااه از ته دل....
پاسخ:
عزیزم. :*
۲۷ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۴۸ دچــ ــــار
چه جمله قشنگی!
پاسخ:
نگاهتون قشنگ بود.
۲۷ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۴۸ دچــ ــــار
+امسال هم حقیرتر از آن بود که سال آمدن تو باشد.

برگرفته از lucy-may.blog.ir
پاسخ:
:)
مرسی از لطفتون.
۲۸ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۰۱ بنت شهرآشوب
بی تو چقدر خرد و خمیرند لحظه ها
مثل من فلک زده پیرند لحظه ها...
پاسخ:
:)
)))))))))))):
یعنی میشهیه روزی بیاد که ما هم تو این دنیا باشیم؟! هعی
پاسخ:
ان شالله که میشه.
فرداتون مبارڪـــ :))
پاسخ:
متشکرمممم فردای من و مستر خیلی خاص هم هست:)
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۵۴ المیرا شاهان
با چشمای پر اشک می نویسم: آخ که چقد قشنگ بود ...
پاسخ:
عزیزمممم..
ان شالله که به زودی اون روز میرسه.