ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3824.

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۲۴ ق.ظ

بالاخره نشستم پای خالی کردن حافظه ی موبایلم!

هیچی جا نداشت!

هیچی!

حتی یک بیت!

:|



+از ابتدای تولد گل پسر تا الان توش عکس و فیلم داشتم.

دارم رو دو تا فلش میریزم که مطمئن تر باشه مثلا!


+با وجود ِ این احتیاط بازم از دست رفت! یکی از فلشها گم شد و دیگری فیلمها رو نمیخونه! :((

کاش بتونم بازیابیشون کنم. (فروردین 97)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۹
لوسی می

نظرات  (۱)

۰۱ فروردين ۹۶ ، ۰۱:۱۸ مامان محمدمهدی
عه چه طاقتی داری
من که اصلا تحمل ندارم تو گوشیم عکس و فایل زیاد بمونه و شلوغ شه😂
پاسخ:
من تو خالی کردنش تنبلم!