ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3825.

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۲۵ ق.ظ

فردا سالگرد رسمیِ عقد رسمی من و مستره!

ما سال 87 عقد کردیم که سال کبیسه بود،

هشت سال از ازدواجمون گذشته،

و امسال هم سال کبیسه ست!

:)



+چقدر خوب که فردا روز زن هم هست، فردا اساسی روز منه!
+ ما همیشه سالگرد عقدمون رو دلی جشن میگیریم!
چون همیشه بیست و نهم اسفند ماه،
در بحبوحه ی عظیم خونه تکونی هستیم! :|
نشد یه بار من کارهامو قبل از بیست و نهم تموم کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۹
لوسی می

نظرات  (۱۰)

آخیییی مبارکت باشه عزیزم هم روز مادر هم روز زن هم سالگرد یافتن یارت (البته بهتره بگم یافته شده توسط یارت)  :*
خوبه؟ آخه هدیه هاش یکی میشه هااا بگو دوبل حساب کنن;)
پاسخ:
مرسی عزیزم :)
آخه نکته ش اینه که فردا اساسی روز منه!
:)

به به مبااااارک باشه.
ان شاالله که به پای هم پیر بشین مادر (:

پاسخ:
سلامت باشی عزیزم.:)
همچنین شما.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
منظورت از عقد رسمی چیه؟*** *** *** **** ** ********* ******* ********
بعدشم برو از مامانت یاد بگیر اون سال چحوری کارها رو قبل بیست و نهم با دخترش لوسی تموم کرده که تونسته اونم عقد کنه :) ؛) 
سال هشتاد و هفت من تازه طرحم رو شروع کرده بودم 
ببین تفاوت ره از کجاست تا به کجا... :(
پاسخ:
منظورم مراسم عقدمونه که ثبت دفاتر اسناد شد!
ما قبلش یه مدت محرم بودیم. البته عقد موقت و صیغه نبودیم اما از خطبه ی عقد که خوندیم تا وقتی مراسم گرفتیم و دفترها رو امضا کردیم مدتی طول کشید چون میخواستیم مراسم برگزار کنیم و محضر نریم و از این حرفها! در هرحال تاریخ عقد ما بیست و نه اسفند می باشد! :)
باورت میشه همیشه به این فکر میکنم؟! که چطوری کارهامون اون سال تموم شده بوده؟!
:)
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۰۷:۵۶ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
به به مبارک باشه :)
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم.
چه باحال!
مبارک باشه جفتش :)
پاسخ:
مرسی عزیزم.
خب چرا دو سه روز صبر نکردین که پلاک جدید بخورین؟!! ^__*

مبارکت باشه عزیزم :*
پاسخ:
خب من اصرار داشتم پلاک قدیم باشیم و به سال جدید نیفته!
چون ما میخواستیم مراسم عقد برگزار کنیم و تو محضر عقد نکنیم، برای همین از آشنایانِ معتمد، کسی برای ما خطبه ی عقد رو خوند و ما رسما متاهل شدیم اما از خطبه ی عقد تا وقتی مراسم گرفتیم و دفتر دار اومد و ما تو مراسممون دفترها رو امضا کردیم مدتی طول کشید، و من خودم اصرار داشتم سال عوض نشه. این شد که همون بیست و نه اسفند مراسم گرفتیم.
حالا جالبه بدونی بعدها یه مراسمی چندین سال پشت سر هم برگزار شد که همه ش از متاهلینی دعوت میشد که از یک فروردین هشتاد و هشت به بعد عقد کرده بودن! :|
مرسی عزیزم ان شالله همین پلاک جدید عقد شما :)
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۰۱ دچــ ــــار
:)) خوبه 4 سال یبار هدیه میده مستر
پاسخ:
نه دیگه! سی ام اسفند که نیست! بیست و نهم اسفنده!
هرسال بیست و نهم اسفند برقرار می باشد! :)
خب اون سالی که عقد کردید چرا چند روز عقب تر ننداختید عقد رو؟! حتی مثلا یکم فروردین ماه.
پاسخ:
من اصرار داشتم به سال جدید نیفته! چون ما میخواستیم مراسم عقد برگزار کنیم و تو محضر عقد نکنیم، و از طرفی هم نمیخواستیم تا روزی که میتونیم مراسم رو اوکی کنیم نامحرم بمونیم و یا صیغه باشیم(یک بام و دو هوا! که البته من هنوز تعجب میکنم چرا سیاست اون روز پدر و مادرم این بود!!)، برای همین از آشنایانِ معتمد، کسی برای ما خطبه ی عقد رو خوند و ما رسما متاهل شدیم اما از خطبه ی عقد تا وقتی مراسم گرفتیم و دفتردار اومد و ما تو مراسممون دفترها رو امضا کردیم مدتی طول کشید، و برای همین من خودم اصرار داشتم سال عوض نشه. این شد که همون بیست و نه اسفند مراسم گرفتیم.
عزیزم مبارکا باشه^_^
هم سالگرد عقدتون و هم روز زن:)
پاسخ:
سلامت باشی گلم.  عید شما هم مبارک.
۰۱ فروردين ۹۶ ، ۰۱:۱۶ مامان محمدمهدی
تبریک با تاخیر:|
من که خیلی پیش اومده سالگرد عقدمونو فراموش کردم
دوسال هم سالگرد عروسیمونو فراموش کردم و بعد چند روز یادم افتاد:)
پاسخ:
سلامت باشی.
عجب.
من معمولا فراموش نمیکنم. یک بار بیشتر پیش نیومده!