ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3827.

دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۲۶ ق.ظ

و ما منتظر اذان صبح هستیم!

آخرین نماز صبح سال نود و پنج رو اول وقت بخونیم،

و بریم بخوابیم!



+همچنان وضعیت خونه تعریفی نداره،

اما از پست قبلی تا الان، روکش مبلها رو عوض کردم!

پارچه شو خریده بودم رویه ی دسته های مبلها رو عوض کردم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۳۰
لوسی می

نظرات  (۶)

التماس دعا
پاسخ:
:)
۳۰ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۲۲ دچــ ــــار
سال 96 تون مبارک :)
نماز ظهرم اول وقت بخونید قضا نشه :)
پاسخ:
نماز ظهر و عصر رو در دو سال متفاوت خوندم! :دی
۳۰ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۳۲ بنت شهرآشوب
عیدت مبارک عزیزم
پاسخ:
مرسی گلم سال نوت مبارک باشه :)
بانو عیدت مبارک :)
پاسخ:
مرسی عزیزم سال نوی شما هم مبارک:)
۰۱ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۴۰ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
سال نوت مبارک 
التماس دعا
پاسخ:
سلام سال نوی شما هم مبارک عزیزم.
۰۱ فروردين ۹۶ ، ۰۱:۱۴ مامان محمدمهدی
سلام
سال نو مبارک
سال خوبی پیش رو داشته باشی سرشار از برکات و خیرات
ان شاءالله هیچ نماز صبحی ازت قضا نشه

پاسخ:
سلام عزیزم. سال نوی شما هم مبارک.
هرچی آرزوی خوبه مال تو.
ممنون از دعای خووووووووووبت! :)