ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3844.

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵ ق.ظ

وقتی می بینم یوزر مستر ترکیب اسمهامونه و سال تولدهامون!

:)



+پر از عشق شدم الان :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۲
لوسی می

نظرات  (۸)

:)


مال مستر ما اگه گفتی چیه؟؟؟

بابامامان من

!! :|


دقیقا همینه ها !
پاسخ:
به انگلیسی یعنی؟
چه اسم عجیبی! :)
از رو دکمه های کیبورد فارسی تایپ می کنه «بابامامان من»

می ترسه یه وقت از یاد بابا و مامانش غافل بشه :))

پاسخ:
:))
خیلی جالب بود :)

حالشو ببرید :)

عشقتون روز افزون

پاسخ:
مرسی گله :)

در مورد کامنت لیلی هم فکر کردم اسم مامان و بابای لیلی منظور هست!!!!

پاسخ:
:)
چقدر قشششنگ
پاسخ:
:)
سلام و دو صد درود سال نو مبارک
ما هم از اول زندگی مشترک تا الان پسوردمون ترکیب اول اسمها و تاریخ تولدهامونه :))
عشقتون روزافزون

پاسخ:
درود وهزاران درود :)
سال نو بر شما هم مبارک.
آره ما یوزرمون همیشه این بوده یوزرهای مشترکمون مثلا عضویت در سایتی که دیگه به اسم مشترکمون تبدیل شده بود که دیگه یه کلمه ی عادی شده بود برای من!
اما فکرنمیکردم مستر برای پروفایل شخصیش هم چنین کنه و سالهای تولدمون رو هم اضافه کنه:)
همچنین عزیزم.
منم یکی از رمزهای نسبتا مهمم همینه:) و البته آقای همسر بی اطلاع:)
کلا همه رمزهام یه ردی از اقای همسر داره:)
پاسخ:
:)
آفرین :)
مطمئن باش متوجه بشن خوششون میاد.
لایک های فراوان ب مسترتان:)))))
پاسخ:
قربون شما :)