ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3847.

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳ ب.ظ

حتما تو این مملکت کسی هست

که با همین شرایطِ تو،

تونسته باشه به جاهایی که دوست داره برسه.



+مستر.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۲
لوسی می

نظرات  (۹)

۱۲ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۰۵ خانم الفــــ
احسنت به همسرتون
:-)
پاسخ:
:)
تکبیییییر
پاسخ:
:))
الله اکبر:)
مخصوصا مختلسین محترم
پاسخ:
:)))
نه دیگه شرایط اونا فرق میکنه با ما!
چه برداشت جالبی داشتی :)
بله دور و بر من هستن
فقط نمی دونم من چرا ازشون درس نمی گیرم :/
پاسخ:
واقعا؟؟!
من دنبال پیداکردن یکی برای خودمم! هنوز که نیافته ام!
قال مستر علیه السلام :))
پاسخ:
:)))
باورت نمیشه اولش خواستم همینو بنویسم :))
گفتم شاید سوء تعبیر بشه :دی
خب راستش دور و بر ما چندین و چند نفر از این نوع هستن...
پاسخ:
شبیه به من یا شبیه به خودت؟
آره هستن افرادی مثل مستر شما که خدا برای مملکت و انقلاب حفظشون کنه
 از طرف مادر بزرگ وجودم بود این سخن :)

به قول یه آقایی تو میراث آلبرتا می گفت الان تو زمانی هستیم که شیعه حکومت داره و ما باید بمونیم یا اگر رفتیم نهایت برای چهار سال باشه و برگردیم 

اونم برای یکی که حتما بخواد دکترا بگیره و تو ایران امکان کار و دکترا همزمان براش فراهم نباشه و مسئول خانواده باشه 
 مثل رشته های علوم آزمایشگاهی و زیستی و... که گویا باید صبح تا شب دانشگاه باشن و پروژه هم داشته باشن پولش اونقدر نیس دیگه که بشه زندگی اداره کرد 

ان شاءالله که خیلی موفق باشین :)


پاسخ:
من متوجه نشدم منظورت چیه.
خارج رفتن رو نهی میکنی؟
چرا؟
رهبری خودشون رفتن برای تحصیل رو بی مشکل میدونند! اما و اگر هم نیووردند (اگر انسان برای افزایش معلومات به خارج از کشور برود و برگردد، یا تحقیقی بکند و برگردد، این اشکالی ندارد؛ اما این‌که انسان کوله‌بارش را ببندد و پشت کند و بگوید خداحافظ، ما رفتیم؛ نه، این را من قبول ندارم.)
مرسی عزیزم. همچنین شما.
خارج رفتن را نهی نمی کنم ولی میگم برای یه سری رشته های خاص خوبه نه برای همه ی رشته ها مگر این که موقعیت خیلی خیلی خاص باشه و ایده آل یعنی اینی که شما موندی و این که میگی میشه ایران بود و به خیلی جاها رسید با همین امکانات به ظاهر کم را تائید خواستم بکنم 

به نظر من اگه واقعا کسی دوست داره با فضای یه کشور دیگه آشنا بشه برای فرصت مطالعاتی بره و برگرده نه این که بخواد چهار سال اون جا باشه
چهار سال خییییییییلیِ 



+خیلی از افرادِمقیدی که میرن- و هدفشون هم برگشت بوده- برای این غم و رنج غربت را تحمل کردن که در حین تحصیل بتونن درآمد خوبی هم داشته باشن و زندگی به همسر وفرزندشون تنگ نشه این در حالی هست که تو ایران واسشون این امکان نبوده مثلا اگه دانشجوی دکترا مهندس مکانیک باشی تو ایران می تونی پروژه هم قبول کنی در حین تحصیل در آمد هم داشته باشی اما اگه صنایع غذایی بخونی خیلی شانس کمتری هست برای در آمد کسب کردن برای همین میگم اونی که مکانیک میخونه بمونه تو ایران واسش مشکلی نداره بره هم شاید اونقدر فرقی نکنه ولی صنایع غذایی هه بهتره بره مخصوصا اگر مرد باشه و همسر و فرزند داشته باشه :)

+میراث آلبرتای یک تا سه را دیدید؟

الان بهتر رسوندم منظورمو؟
 خیلی شد ببخشید

پاسخ:
آره متوجه شدم.
نه ندیدم :|
نه عزیز این چه حرفیه مرسی که نوشتی. :)
کوثر همون حرف رهبر رو زد بنظرم
پاسخ:
:)