ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3854.

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲ ب.ظ

امروز با وجود شرایط جوی نامساعد برای رفتن به گردش و پیک نیک،

به اصرار مستر چهاردهممان را هم به در کردیم.

:)



+خدا خیرت بده مستر جان.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۴
لوسی می

نظرات  (۳)

کلا یه کاری کردن که به فکر کادوهای بهتری باشی :))))
پاسخ:
آرهههه :((
محبت ناجوانمردانه! خخخخخ!
ووه چه خانواده خوشگذرانی! :)
+سلام
پاسخ:
:دی
سلام :)
۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۲۹ مامان محمدمهدی
خدا خیرشون بده
این دم روز تولد و پدریه خوب رسیدگی میکنن به خانواده:))
پاسخ:
بعله بعله :)))