ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3857.

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۱۱ ب.ظ

خب! من تصمیم گرفتم امشب سورپرایز رو انجام بدم!

مستر از سر کار اومد،

و ما بی تفاوت زندگی کردیم!

بعد رفت که لاستیکهای ماشین رو عوض کنه،

منم پریدم برای اولین بار لاوا چاکلت کیک درست کردم

(که البته به نظرم کیک مرطوب شده و نه لاوا چاکلت و موقع سرو معلوم میشه چیه!)

بعدم جلدی پریدم پایین و از سوپری(!) چند تا بادکنک خریدم و توش یادداشت گذاشتم و بادشون کردم،

که مستر برای دیدن یادداشت ها باید بادکنکها رو بترکونه!

(این بخش بیشتر برای لذت بچه ها بود! خخخخ!)

پلاس یه سری خرت و  پرت برای شام!



+الانم خونه شهر شاااااامه و مستر در راه بازگشت! :)

+مشروح اخبار در پست آینده! :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۵
لوسی می

نظرات  (۲)

به به چه جذااااااب
منتظر خبرهای بعدی هستیم (:
پاسخ:
قربونت عزیزم.
چه هیجان‌انگیز!
منتظر مشروح اخبار نیز هستیم :))
پاسخ:
:)
قربانت.
نوشتمش.