ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3861.

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۰۶ ب.ظ

راستی از این روزهای گذشته بگم که

جاری جان در روزی غیر از تولد واقعی،

برای دخترش جشن تکلیف گرفت در روز تولد مستر.

البته مراسم خانمانه بود اما رو کیک تولدش نوشته بود:

عمو جون! تولدت مبارک.

:)

آقا من به حدی تپش قلب گرفته بودم که بیا و ببین!

خخخخ!

کلی ذوق کردم و سورپرایز شدم واقعا!

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۰
لوسی می

نظرات  (۳)

چه سورپرازیک، براوووووووووووو
پاسخ:
آرهههه خدایی :)
۲۲ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۵۵ مامان محمدمهدی
چه کاری کرده:))
پاسخ:
:)
البته دو تا کیک خریده بود! رو کیک دوم اینو نوشته بود :)
چه جاری بافرهنگی!!! ;)
پاسخ:
خخخخ!