ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3864.

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۲۶ ب.ظ

مستر امروز زودتر از سر کار اومد،

و گفت من یه ربع میخوابم بعد میام کمکت!

الان دو ساعت تمامه که مستر خوابه!

:)



+البته همین که اومد باعث شد من به کارهام برسم و ازش ممنونم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۱
لوسی می

نظرات  (۴)

یه ربع دیگه رو منم میگم :)
حتی 5 دیقه دیگه 
پاسخ:
:))
از خصوصیات مشترک آقایون :)
۲۱ فروردين ۹۶ ، ۱۸:۵۰ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
خسته بوده 
حق داشته :)
توام خسته نباشی :)

نمیشه این کد امنیتی رو برداری برا نظر دادن هی کد نزنیم؟؟ ببخشید دیگه تنبل شدیم. چیکار کنیم :(
پاسخ:
آرههه منم بهش حق دادم ولی خب تخمین یه ربعیش برام جالب بود :)
راستش دچار اسپم شدم برای همین کد گذاشتم. چند وقت دیگه برش میدارم ان شالله.
۲۲ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۵۱ مامان محمدمهدی
:))
پاسخ:
:)
اصلا همین بودنشون کارها رو ردیف میکنه :)))
وای به حالمون در روزهای مامورررررریت :(((
خدا سایه شونو بر سرمون حفظ کنه
پاسخ:
اره دقیقا!
الهی امین.