ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3868.

سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۰۴ ب.ظ

امروز روز اختتامیه ی یک هفته جشن و پایکوبی ما بود،

اما اصلا جالب نبود!

از اونجا که فردا عازم سفر هستیم من هوارتا کار دارم و داشتم،

و به طرز غریبی هم کل ذوقهای سورپرایزیکم از بین رفته بود،

و لذا برای جشن بزرگ که امروز بود هیچی نداشتم به مستر ارائه کنم! :|

فقط کلامی بهش تبریک گفتم و گفتم تو سفر جبران میکنم ان شالله!

یک هفته ی ما هم به صورت سورپرایزهای کوچیک انجام شد،

هر روز یا یه جمله ی قشنگ داشتیم که تو پوزیشن های مختلف ارائه میشد،

یا یه غذای خوشمزه و خوشگل و این چیزا!



+برای کسانی که جویای هفته ی ما بودند!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۲
لوسی می

نظرات  (۲)

۲۲ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۲۶ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
خوش باشین همیشه :)
پاسخ:
مرسی گله.همچنین.
عاشق این انرژی و حس و حالتم
پاسخ:
:))
مرسی گله:)