ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3870.

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۰۶ ب.ظ

این جا، همین جا، بهشته..

خود خود بهشت!



+دوست دارم اگر روزی قرار باشه تو غربت زندگی کنم

شهر محل زندگیم شیراز باشهههه!

البته اصفهان هم همیشه از گزینه هام  بوده ولی الان شیراز شدیداً داره دلبری می‌کنه!

+خوشا شیراز و وصف بی مثالش که میگن درست میگن!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۷
لوسی می

نظرات  (۵)

بابا مسافرت ، خوشگذرونی، تفریح، ایرانگردی !

+  خوش میگذره؟ :)
پاسخ:
جای شما سرشار از تهی!
۲۷ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۰۹ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
عاقو ای شیراز تو فصل بهارو بی نظیر میشه 

آقای مجری من یه خاطرو دارم از این فصل بهارو تو شیراز، بزار واست تعریف کنم :))))
پاسخ:
جدا که بی نظیره!
:)
بگو جانم:)
۲۷ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۱۶ قالب بلاگ رضا
من عاشق مشهدم
پاسخ:
:)
خدا قسمتتون کنه و قسمت همه ی اونایی که دوست دارند. :)
تو مشهد کسی غریب نمیشه!
سلام
من شیراز رو ندیده عاشقم
و واقعا دوست دارم یبار با همسری برم و سر فرصت بگردمش و عکاسی کنم اونم توی این فصل و مخصوصا اردیبهشت معروفش
ایشالا که بطلبن ما رو :))
با +موافقم. فکر میکنم برای زندگی خوب باشه. البته من اصفهان رو نمی پسندم :))
پاسخ:
سلام اه شالله قسمتتون بشه.
:)
۳۱ فروردين ۹۶ ، ۰۷:۰۵ مامان محمدمهدی
منم شیرازو خیلی دوست میدارم
اصفهان رو هم
و البته هیچ جاتهران خودمون نمیشه:))))البته تهران بدون آلودگی:| 
پاسخ:
تهران هم عالیه:)