ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3873.

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۱۰ ب.ظ

تو مسیر که میومدیم 

یکی دوبار شد که هردوی بچه ها رفتند تو ماشین پدر مستر

و من و مستر تو ماشین تنها شدیم

و بهترین و تنها فرصتی بود که می شد آلبوم لوسی می رو ضبط کنیم،

با همکاری مستر در پردازش صوتی کار

یه آلبوم سنتی با صدای خودم ضبط کردم که به زودی به بازار میاد!

:دی



+البته بدونید که غیر مجازه و نخرید یه وقت!

اما اگر وسوسه شدید و خریدید متوجه میشید اون آقایی که برای خوندن آلبوم «شبانگاهان» رو مختاباد سرمایه گذاری کرده فقط پولشو هدر داده!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۷
لوسی می

نظرات  (۴)

:))) خیلی خوبه که واسه خوشگذرونی سناریو دارید:) 
خریدن که نه بذارید دانلود کنیم :/
پاسخ:
:)
هیجان انگیز بود با همسرتون امتحان کنید حتما:)


+بخرید و برای ادامه ی فعالیت از ما حمایت کنید:/
پیشنهاد خوبیه اتفاقا :)
پاسخ:
خوش بگذره!
فکر کنم این فرصت های تنها شدن دونفره بعد از تولد بچه ها خیلی دلچسب و ناب باشه :)
پاسخ:
:)
آره شاید!
۳۱ فروردين ۹۶ ، ۰۷:۰۱ مامان محمدمهدی
معلومه که حسابی خوش گذشته 
الهی شکر:)
پاسخ:
:)
جای شما خالی. خوب بود