ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3875.

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۴۰ ب.ظ

من باور کردم که بعضیا واقعا هاله ی نور دارن!

حتی اگر کامل نشناسیشون و با هاشون معاشرت کافی نداشته باشی

اما بازم اون هاله ی نورانی رو جذب و دریافت میکنی!



+تاکید می‌کنم هاله ی نور و نه انرژی مثبت!

+خانم پسرخاله ی مستر از این آدمهاست!

من همسن پسرشم

و شاید در تمام عمرم روی هم رفته سه ساعت هم تا به حال باهاش همکلام نشدم

هیچوقتعبادتش رو ندیدم

مادریش رو ندیدم

کدبانوگریش رو ندیدم

خونه ش نرفتم

حتی باید بگم از چندتا از اعضای خانواده ش هم خوشم نمیاد

اما همینقدر نشناخته وااااقعا دوستش دارم،

چون دوست داشتنیههههه!

عجیب دوست داشتنیه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۷
لوسی می

نظرات  (۵)

:)
پاسخ:
:)
واقعا موافقم باهات
من نسبت به یکی از دوستای مادر شوهرم این حسو دارم اصلا عااااالیه 
پاسخ:
آره حس عجیبیه خدایی!
خدا حفظشون کنه.
۲۸ فروردين ۹۶ ، ۰۱:۵۶ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
وااا 
مگه میشه ندیده نشناخته:)
پاسخ:
دیده ست!
ولی نشناخته!
چرا کد امنیتی رو فعال کردی؟؟؟؟ اصن حس آدمو میبره!!! :/
مخصوصا که حتما باید انگلیسی تایپ بشه!! :/
عای عم تنبل!!! :)))
پاسخ:
اره قبول دارم اما وبم اسپم گیر شده بود ناچار شدم.
به زودی برش می‌دارم
خودتو اذیت نکن گل :)

۳۱ فروردين ۹۶ ، ۰۶:۵۹ مامان محمدمهدی
منو هم ببینی همینطوریم
هاله نور و اینا:)))))
چه خوب که اینطوریه
همون خانومین که کتابارو بهت هدیه دادن؟
پاسخ:
:))
شما رو شناخته تر دوست دارم:)
آره دقیقا همون خانم. :)
با تبلت می نویسم سخت بود لینک دادن به این پست!