ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3876.

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸ ب.ظ

همین الان کتاب «چراغها را من خاموش میکنم» رو

به عنوان خاطره ای از سفر تموم کردم.

و باید بگم بعیده خوندنش رو به کسی پیشنهاد بدم!



+مگراینکه کسی در فقر کتاب به سر ببره 

و با این حال مصر باشه که وقتشو باکتاب بگذرونه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۹
لوسی می

نظرات  (۸)

الان فکر نمیکنید ایم پست خودش یه جور پیشنهاد معکوس بود؟ !:/
پاسخ:
اشکالی نداره کتاب بدی نیست. من دوست نداشتم شاید بقیه دوست داشته باشن مثل کسی که به من معرفی کرد.
من خیلی سال پیش خوندمش یادم نیست چی میشد قصه اش^_^
بد بود مگه؟
عادت می کنیم هم از همین نویسنده اس اونم دوست نداشتی؟
پاسخ:
قصه ای نداشت کلا! روایت یک زن از افکارش بود.
نخوندمش. ینی پیشنهادت اینه که بخونمش؟
ههههه
پاسخ:
:)
۳۰ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۱۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
عه! فکر میکردم کتاب خوبیه!!! البته نخوندمش و از روی شنیده ها چنین فکری کردم!
پاسخ:
منم از روی شنیده هاخریدمش. البته سلایق هم متفاوتند دوستی که به من پیشنهاد داد بارها و بارها خونده بودش و هنوز هم گاهی برای جذب حسهای خوب (که برای من کاملا برعکس بود) چند فصلشو روزانه می‌خونه..
خیلی خوب گفتی :)))
پاسخ:
:دی
خوندیش قبلاً؟
ما در فقر وقت بسر میبریم، ولی در فقر کتاب خیر!
پاسخ:
:))
الحمدلله. ان شالله خدا به وقتتون برکت بده:) 
منم زویا پیرزاد رو دوست ندارم!
یک کتاباشو هدیه گرفته بودم. جالبه که مدام هم از تو کتابخونه برمیداشتم می خوندم، ولی بعد خوندنش کلی حس بد پیدا می کردم! آخر بردم دادم کتابخونه دیگه نبینمش:|
بعضی ها بسی می پسندش! ولی من یه حس پوچی بدی بهم دست می داد از داستانش!
پاسخ:
آرههه دقیقا همین نظر رو دارم. :)

یه سه کتاب هم داره اما اگه سبک شو دوست نداری لابد این ها رو هم دوست نخواهی داشت‎:)‎

البته من چراغ ها ...فقط ازش یادمه برای یه خانواده ارمنی بود و یه خواهر چاق داشت که هر وقت کیسی برای ازدواج پیدا میشد رژیم می گرفت ...من عادت می کنیم را بدم نیمد ولی برای گذروندن زمان نه به هدف نهایی خوندن گتابی که یه چیزی به آدم اضافه کنه...رمان کم پیش میاد چیزی به ادم اضافه کنه (به غیر کتاب های اامیر خانی اونم کم)‎:)‎

پاسخ:
من از سبکش بدم می‌آمد اما به نظرم انرژی منفی ش زیاد بود. خیلی درگیری هایش ذهنی غمباری داشت.
درسته برای گذر زمان بد نیست. این کتاب هممیخواست بگه ادم خودش باید دلش به حال خودش بسوزه و پای علایقش بمونه. :)