ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3878.

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۳۷ ق.ظ

قم پر برکت :)

الان قم هستیم و خانم پسرخاله ی مستر مجموعه کامل «من دیگر ما» رو به من هدیه داد :)

به نظرم از فرط بروز هیجان از دریافت این پنج کتاب

دیگه داشتم از مسیر اصلی قدردانی خارج میشدم

و ندید بدید بازی درمیووردم!



+:/

+یادم باشه یه بار از مدل قدردانیم فیلم بگیرم ببینم من موقع قدردانی چه جوری ام! :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۳۱
لوسی می

نظرات  (۴)

سلام
کتاب خوبیه
جلد ششم را هم تهیه کنید خوبه
به اسم بازی بازوی تربیت
پاسخ:
اونم دادن بهم:)
۳۱ فروردين ۹۶ ، ۰۶:۵۴ مامان محمدمهدی
:))))))
پاسخ:
؛)
دستشون درد نکنه:)
همون خانم پسرخاله که هاله نور دارن؟
پاسخ:
آرههه دقیقا. خیلی غیر منتظره در حالی که من دست خالی رفته بودم خونه شون بهم هدیه دادن:)
سلااااام
کی اومدی قم؟
تا کی هستی؟
منم میخوام ببینمت (:
لطفا نرفته باشید 
پاسخ:
عزیزم عزیزم عزیزم مرسی ازمهربونیت.
بسیار عذرخواهم خیلی به یادت بودم اما بودن ما در قم 24 ساعت هم نشد.
بماند که اصلا پیامتو ندیدم وگرنه شاید تو حرم قرار میذاشتیم. شرمنده ی مهربونیت شدم. :*