ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3880.

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۴۴ ق.ظ

اصفهان واقعا بهشت دل انگیزیه.

من زندگی در اصفهان رو هم خیلی خیلی دوست خواهم داشت.

سرسبزتر از شیراز،

اما عطر شیراز محشر بود..



+حسرت نشستن کنار زاینده رود پر آب به دلمون موند :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۳۱
لوسی می

نظرات  (۸)

۳۱ فروردين ۹۶ ، ۰۶:۵۱ مامان محمدمهدی
منم زندگی در اصفهانو دوست دارم البته بدون برخی فامیلای همسر:)) 
 بنظرم شیراز سرسبزتر از اصفهان اومده
پاسخ:
همسرت اصفهانی ان؟
شیراز گل و سبزه زیاد داشت اما به لحاظ درخت و شهر سرسبز اصفهان پربار تر و سرسبزتر ه.عکظس بلوارو دیدی؟ 
اصفهان که خداییش خیلی باصفا و سرسبزه
ولی من فکر می کنم آفتاب اصفهان سوزاننده تره و آفتاب شیراز قابل تحمل تر بود...نمیدونم...شایدم به خاطر اب و هوای موقت اون موقعش بود....ولی یادمه وقتی برگشتیم اصفهان این موضوع برام ملموس بود

پاسخ:
خیلی عالیه. نمیدونم فکر کنم خیلی مثل همن! به نظرم به همون زمان سفر بستگی دارشته باشه. این دفعه روزهایی که ما اونجا بودیم شیراز فوق العاده گرم و اصفهان خوب بود.  
به نظر من اصفهان برای زندگی غیراصفهانی ها شهر زیاد مناسبی نیست:|
در عین ارادت به دوستان خیلی خوب و باصفای اصفهانیم، ولی خب غریب نوازی چیزی نیست که زیاد در این شهر موج بزنه! شاید هم اشتباه می کنم! نمی دونم!
البته ظاهر شهرو منم واقعا دوست دارم. علاوه بر سرسبزی، بسیااار هم فضای شهر تمیز و با نظمه!
پاسخ:
منم هم همین تصور رو دارم. شیرازی ها خوش مشرب تر و صمیمی تر هستند.
۳۱ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۲۲ مامان محمدمهدی
بله
پاسخ:
,:)
منم اصفهانو دوست داشتم، خیلی زیاد
پاسخ:
دوست داشتنیه:)
شما هم که خوووب نزدیکین:)
قول نمیدم. ولی سعی میکنم به نیابت از شما برم زاینده رود پرآب رو زیارت کنم :))
پاسخ:
ممنون بابت قولِ نداده! :))
۰۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۹:۲۱ پلڪــــ شیشـہ اے
:)
خوش اومدید این طرفا.
شهرمون به این خوبی. 
دو روز بعد سیزده بدر آب رودخونه رو باز کردن. جاتون سبز.
اصفهان از نظر آبادی و رسیدگی به شهر، شهرداری نمونه ای داره. امسال هم که گل کاشته بود شهرداری مون. 

پاسخ:
خوش باشین.
عالیه شهرتون.
ما هم زاینده رود پر آب رو دیدیم و البته فقط گذر کردیم متاسفانه :(
دلمو هوایی کررررردی دختر
دلم هوای خونه و زندگیمو کرد و همه کوچه ها و خیابونای دل انگیز اصفهان اونم توی این فصل
واااای اشکم درومد
من به عنوان یه تهرانی که شش سال ساکن اصفهان بودم واقعا عاشقشم و خواهم بود
کلا خیلی دوستش دارم حتی همون مردمی رو که به ظاهر غریبه گریزن ولی واقعا اینطور نبوده حداقل برای من
البته دیدم همچین اصفهانی هایی که این اخلاقو دارن ولی خب همه جا هم خوب و بد داره 
خداروشکر خوباش قسمت من شده :))))
پاسخ:
عزیزممم ان شالله زود باز برگردی اصفهان :)
آره خب قطعا همه جا خوب و بد هست. فکر میکنم دوستان در مقایسه عنوان کردن.
آخه شیرازی ها به خوش مشرب بودن معروفن.
الحمدلله همسایه ی خوب و همنشین خوب نعمته واقعا :)