ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3881.

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۴۷ ق.ظ

تو باغ پرندگان نقش پدر و مادر بدآموز رو بازی می‌کردیم!



+همراه با ما یه عالمه بچه ی مهدکودکی هم اومده بودن باغ،

خب طبیعتا ما پسرک رو مثل مربیان مهد محدود نمیکردیم

و حتی برای بعضی کارها مثل غلت زدن رو سراشیبی چمنها،

ایستادن جلوی فواره ی آبیاری چمن

یا نزدیک شدن و دنبال پرنده های آزاد دویدن تشویقش هم می‌کردیم!

و همین موضوع دو سه بار شر به پا کرد! :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۳۱
لوسی می

نظرات  (۱)

۳۱ فروردين ۹۶ ، ۰۶:۴۹ مامان محمدمهدی
خوب کردید
آفرین:)
پاسخ:
:)