ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3883.

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۲۳ ق.ظ

اینم گل پسر ما تو میدان امام

قبل و بعد از فرو رفتن در چاله ی پر از گل و لای!



+در کمال تعجب برای اولین بار شلوار زاپاس برای گل پسر بر نداشته بودم

ولی خوشحال شدم که رنگ شورتش با تی شرتش ست بود و تیپ جدیدی محسوب میشد! :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۳۱
لوسی می

نظرات  (۸)

عزیزم❤❤❤

ماشاءالله بهش

پاسخ:
مرسی گله :)
۳۱ فروردين ۹۶ ، ۰۶:۴۸ مامان محمدمهدی
عزیزم چه بزرگ شده
ماشاءالله لاحول و لا قوه الا بالله
من هنوز عکسای پروفایل تو تصورم بود
همیشه برعکس میشه بعضی وقتا هم آدم کلی لباس با خودش برمیداره و بار سنگینی و اصلا به کارش نمیاد
پاسخ:
آره دقیقاً! آدم می مونه چه کار بکنه.
عزیزممم
بلخره چشم مون به جمال یکی از پسرا روشن شد :)
پاسخ:
قربون شما.
۳۱ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۰۴ تنها دلشکسته

سلام

عزیزم چه نازه :)) خاله به قربونش...بوس براش...

بی وفا خواهر سراغی از ما نگیری ها؟!!!!!!!!!! :(((

ای ول به این مسافرت...چند روزه شد؟

خوبه آقای همسر این همه مرخصی داره؟!!

راستی ایشالله تو سال جدید دیگه همسرتون ماموریت نمیره انگار؟ و همش پیشتونه؟! البته اگه حدسم درست باشه :)

راستی با دوتا بچه مسافرت رفتن سخت نیست؟! یکیش هم پوشکی باشه :(( از نظر تمیزی اینا میگم ها... خب تو راه عوض کردنو و دستو آب کشیدنو... میشه بگید چطور حلش کردید؟!! چون میدونم بانوی تمیزی هستی میپرسمو :)

راستی خواهر مجوز برا دیدن چهره نازنین پسرک صادر نشده هنوووووووووووز؟!!!!! فقط میتونیم گل پسری را ببینیم؟!

خانومی عکس آتلیه گل پسری را بذارید ببینیم دیگه :)) دلمون براش غش رفت...

ایشالله به سلامتی برگردید.

بچه ها را ببوسین.

پاسخ:
سلام.
قربونت عزیزم ممنون از مهربونیت.
شرمنده تم واقعا فرصت نکردم از اول سال درست حسابی وب بخونم. ببخش تو رو خدا. کجا بودی تا الان خوبی؟ اوضاع خوبه؟
این همه مرخصی که به حساب نمیاد! ولی خب آره دیگه در مجموع دو روز مازاد بر سازمان برای سفر مرخصی گرفتن.
چرا سخته! البته به نظر من پوشکی بودن بچه کار رو خیلی راحت تر میکنه! چرا باید سخت باشه؟ ما همیشه با خودمون آب داشتیم و هیچوقت هم الحمدلله خارج از محل اقامت نیاز به شستشو پیدا نکردیم :) گل پسر خوب همکاری کرد!
چرا! افتادم رو دور خود لو دهی! خخخخخ!
هنوز نگرفتیم عکسو.
مرسی عزیزم ممنون از مهربونیِ بی اندازه ت :*
ا... این گل پسره 
عزیزم چه نازه :) 
پاسخ:
فدای تو.
چهره ش مشترکه بین من و مستر اما به نظرم به مستر شبیه تره:)
۰۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۲:۵۵ تنها دلشکسته

سلام

خب خدا را شکر که براتون سخت نبوده...

چند روزه رفتین؟

پس ایشالله عکس پسری را هم زود میبینیم :)

من بچه ها را فوق العاده دوست دارم :) خدا حفظشان کند.

راستی اگه گل پسر شبیه شما هم باشه نشون میده شما هم خوشگلید :))

جهت کمپین خودلودهی خودمان میگم :)) یادتونه پست مرتبط دیگه :) هنوزم دیر نشده ها :))

پاسخ:
سلام.
سخت که بود ولی نه اونقدری که تصور کردی میگم که همکاری گل پسر خیلی خوب بود.
و پدر و مادرمستر هم بودن و کلی کمک حال بودن :)
ان شالله.
مرسی عزیزم ان شالله بچه های خودت به زودی زود :)
:))
خب من که نگفتم زشتم که! خخخخ! :))
+++
خوشتیپه و خوش پوش:/
پاسخ:
:)
چی شد تصمیم گرفتید بگید مشهدی هستید؟ 
از دستتون دررفت؟:))
+مگه مشهدی چشه!؟ :/
پاسخ:
?!
قطعا از دستم در نرفته چون یک پست مفصل بهش اختصاص دادم! :)
بعد اینکه مستر باعث و بانیش شد! :دی

+مگه قراره مشهدی چیزیش باشه؟!؟!! :| متوجه نشدم اصلا.