ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3888.

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۰۲ ب.ظ

احساس میکنم این سنی که من دارم،

سن به ثمر نشستن تلاشهاست،

سن بهره برداریه.

شاید برای همینه که مدام تو ذهنم برای خودم برنامه میچینم،

که این کار رو هم میتونم بکنم،

اون کار رو هم میشد کرد!

اما می بینم که تلاشهای من اونقدری نبوده که الان بهره برداری کنم.

دوست داشتم الان همه چیز برای عملی کردن رویاهام مهیا می بود که نیست..

مثلا فکر میکنم کاش تو این دوسالی که برای گل پسر مرخصی گرفته بودم

قرآن رو حفظ میکردم.

شاید شدنی بود!

شاید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۲
لوسی می

نظرات  (۳)

سلام دوتا پسر دارید دسته گل، تلاش و ثمره ای بزرگتر از این می خواید!؟
پاسخ:
:)
فکر میکنم هنوز به سن بهره برداری از مادری نرسیدم.
شاید اون سن، سن دیگه ایه.
ممنون از کامنتتون.
من چرا چنین حسی ندارم؟!!!  شکلک متفکر
پاسخ:
چون داری بهره برداری لازم رو انجام میدی.
درس خوندی و الان سر کار میری و کاری که باید بکنی رو میکنی.
۰۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۱۰ مامان محمدمهدی
حیف از رفتن عمر، بی حاصل:(
پاسخ:
هعی!