ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3889.

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷ ب.ظ

بخند، دنیا مال ماست،

بخند، امسال سال ماست،

بخند، خنده فال ماست،

بخند،

بخند،

بخند.

:)



+آقا امسال سال ماست!

ان شالله. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۲
لوسی می

نظرات  (۶)

۰۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۲:۲۶ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
ایشالا 
ولی من چشمم واسه خودم آب نمیخوره
پاسخ:
چرااااا خوشبین باش:)
ترانه؟ 
نه وسط قرآن حفظ کردن!
برو بچه جون :) 
پاسخ:
:))))
من از اول امسال هی میگفتم امسال سال ما باشه، امسال سال ماست و از این حرفا!
یه بار اتفاقی دیدم تو خندوانه اینو میخوند :)
۰۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۲۵ مردی بنام شقایق ...
ان شالله
پاسخ:
ان شالله.
ان شاالله
پاسخ:
ان شالله.
۰۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۰۹ مامان محمدمهدی
چطور؟
پاسخ:
انتخابات رو عرض کردم! خخخخ!
همینطوری خواستم به خودمون روحیه بدم مثلا!
۰۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۱۰ مامان محمدمهدی
بی خیال بابا
آبجیت تازه رئیس شده اگه سال شما باشه باز باید برگرده به سابق:))))
پاسخ:
:|
چی بگم والا! 
مبارکه ولی قدرت سیاست زده که خوب نیست!خخخخ!