ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3891.

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۳۶ ب.ظ

پسرک میخواد بخوابه،

میره تو اتاقش میگه:

روی تختم شلوغهههه!

یکی بیاد کمکم کنه.

مستر میره کمکش.

پسرک:

میدونم خیلی خسته ای،

اما باور کن مجبوووور شدم صدات کنم بیای کمک!

:)



+به مستر میگم چطور غش نکردی اونجا براش؟!

:دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۳
لوسی می

نظرات  (۸)

۰۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۰۱ خانم الفــــ
:-):-)ای جاان.خدا حفظش کنه
پاسخ:
سلامت باشی.
همچنین عزیزان شما.
۰۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۱۷ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
خداااا این پسرک چه بامزه اس، ببینمش چاره ای ندارم جز اینکه گازش بگیرم:)
پاسخ:
اصلا این کامنتت باعث شد عکس پسرک رو بذارم!
آخی :)
پاسخ:
:)
عززیییزم.چه شعور بالایی داره
پاسخ:
آرهههه خیلی :)
البته عاشق باباش هم هست.
من بودم احتمالا چیزی نمیگفت! :))
خو مستر چی میگه؟
پاسخ:
گفت اونجا بغلش کردم بوسیدمش. :)
۰۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۸:۵۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
+واقعا سوال به جایی بود!
پاسخ:
:))))
ای جاااااااااااااااان:*
منم خیلی وقتها از رفتار آقای همسر تعجب میکنم، که در قبال شیرینی های دردونه واکنش خاصی نشون نمیده
پاسخ:
:)
البته مستر گفت که اونجا بغلش کرده و بوسیده ش :)
ولی خب ابراز احساسات من همیشه خیلی غلیظ تره و فکر میکنم طبیعی باشه بین مردها.
۰۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۰۵ مردی بنام شقایق ...
سلام

ما یه معظل جدید داریم اونم جیش کردن و اوخ کردن عروسکاس اونم نصفه شب!!!

باید عروسکو دارو بدیم و تکونش بدیم که دلش خوب بشه
بعضی وقتا شبا گلاب به روتون عروسک جان جیش میکنن باید بریم بشوریمش و تا از جا بلند نشیم و نبریمش تا دم دستشویی و خلاصه حسابی خواب از سرمون نپره هم راضی نمیشه!!!
پاسخ:
عجب خلاقیتی!:)
واقعا تخت پسرک شلوغ بود. طفلکی قصد فرار از خواب رو نداشت. :)