ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3892.

دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷ ق.ظ

چند وقت پیش که پسرک رو برده بودیم شهربازی،

اونجا یه کالسکه ی متصل به اسب دید،

و اینو امروز ساخت.

:)



+لازم نیست بگم که چقدر براش غش و ضعف رفتم دیگه :)

+اصرار داشت خودش عکس بگیره، کیفیت پایین عکس ناشی از اینه.

+اون چیزی هم که رو چشماشه، عینک خودساخته شه! :)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۴
لوسی می

نظرات  (۳)

دوست داشتم ببینم پسرک و گل‌پسر رو :)
خدا حفظشون کنه :))
پاسخ:
خب برای همین عکسشو گذاشتم دیگه :)
۰۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۴۸ مردی بنام شقایق ...
سلام


خدا حفظش کنه براتون

یه اسفندی چیزی ...
پاسخ:
سلام. خیلی ممنونم از لطفتون.
عزیز خاله شه
قربونش برم
پاسخ:
خدا نکنهههه.:)