ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3893.

سه شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶ ق.ظ

امروز قراره مبعوث بشم برای رسالت حفظ قرآن!

بسم الله و بالله و علی برکت الله.




+بخوان به نام پروردگارت، که آفرید.( 1 و 2 سوره ی علق)

+عیدتون مبارک.

+حواستون هست که فقط سه روز به آخر رجب باقی مونده؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۵
لوسی می

نظرات  (۵)

خصوصی بود !!!
پاسخ:
اوکی!
دیگه قرار نیست همه چیز رو بگم!:)
و بابت خصوصی دوم بله برداشتمش. مرسی از لطف همیشگیت. :*
بسم الله و بالله
منم تصمیم گفتم از سوره های کوتاه تر و پرکاربردتر شروع کنم، فعلا وسعم همینه، به ترتیب سوره های یس، الرحمن، واقعه، چندسوره از جزء سی، سوره طور (خوندنش برای عاقبت به خیر شدن مفیده) و...

ان شاء الله که خدا کمکمون کنه
پاسخ:
آره نظر خودمم همینه. همین سوره هایی که خوندنش توصیه شده. همینا رو فعلا حفظ میکنیم ببینیم چی میشه ان شالله که خدا برکت بده کل قرآن رو حفظ کنیم. :)
علی برکت الله (:

پاسخ:
ان شالله. :)
شروع کردی؟
ان شاالله موفق باشی:))
پاسخ:
آری:)
از همون جزء سیِ فراموش شده :|
۰۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۰۶ مامان محمدمهدی
یعنی شروع کردی؟
قرار بود گروه راه بندازی و همه با هم
البته بعد انجام تحقیقات کاربردیت
ان شاءالله:)
پاسخ:
آره گفتم که چطوری شروع میکنم!
خب دیدم مدل حفظ کردنم متفاوته!
من تصمیم ندارم از یه طرف شروع کنم به حفظ کل قرآن.
سوره های کاربردی و توصیه شده به اضافه ی جزء سی رو میخوام حفظ کنم
که تا الان تعبیر خاصی از سوره های توصیه شده ندارم جز همون سوره های اعمال ام داود فعلا.
تا بعد ببینم چیا اضافه میشه.
خب راستش فکر کردم گروه بزنیم چی بگیم تو گروه؟!