ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3897.

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۴۱ ب.ظ

پسرکم مدتیه افتاده رو دور هدیه دادن.

هرچیزی که خیلی دوست داره رو میخواد به همه هدیه بده.

یه کتاب سعدی داشت که به اصرار برای برادرم برد،

گفت این به درد دایی میخوره.

تو جعبه گذاشت،

کادو خرید و کادو کردیم و بردیم برای برادرم.

حالا امروز تصمیم گرفته برای خواهرزاده م هدیه ببره.

میگم برای چی میخوای هدیه بدی به بقیه؟

میگه برای اینکه خوشحال میشن.

:)



+عاشق مهربونی های خالصانه و بزرگمنشانه شم.

و میدونم کمتر بچه ای تو این سن و سال اینقدر سخاوتمنده.

کاش مهربون بموووونییییی مادر!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۸
لوسی می

نظرات  (۱۰)

چقدر مهربون و عزیزه :)
خدا حفظش کنه :))
پاسخ:
مرسی عزیزم :*
من اصلا پسرکت رو درک نمی کنم 
بزرگتر از سنش نیست؟

پاسخ:
یه پارچه آقاست! :دی
من به اندازه ی کافی میذارم بچگی کنه اما به نظر خودمم خیلی عاقل و خاصه.
شایدم مادرانه نظر میدم.
خوشا به حال همسر آینده اش :))


پاسخ:
:))
آره واقعا! کاش از این مهربونیش به ما هم برسه!خخخخ! از سری حسادت های مادرشوهرانه! :)))
البته که ننه باباش هم بی تقصیر نیستن :)
کتاب سعدی؟ بچه کوچیک!؟
کار ندارم شعراش سهله ولی نه دیگه تا اون حد 
.
.
.
سعدی خیلی دوست:) 
پاسخ:
خب البته کتاب سعدی شعر نبود و داستانهای بوستان بود به نثر ساده.
بله بیشتر از سنش بود اما خب ما دوست داشتیم از این کتابها هم تو کتابهاش باشه.
و برای مطالعه بهش خط بدیم.
بابا بچه های این سنی میشناسم حافظ رو حفظن!
ما برای بچه مون کم میذاریم.
خواهر من هر چی رو که خودش لازم نداره هدیه میده به من!!!
و اصرار هم داره ازش استفاده کنم یا بذارم جلو دید! :)))
پاسخ:
:)
آخی عزیزممم :)
عزیزم :)
معلومه خوب تربیتش کردین
پاسخ:
واااای چه خوش خوشانم شد!خخخخ!
نه فکر کنم این خصوصیات بیشتر شخصیتی و ذاتی باشه.
حالا نمیدونم چقدر ارث توش دخیله اما بعید میدونم تو این سن و سال از تربیت ناشی بشه.
الحمدلله و المنة

چقدر بهت غبطه خوردم:(
پاسخ:
چرا؟!
به من؟!
اصلا نفهمیدم چرا!
مقایسه ممنوع!
بار آخرت باشه ها پسرکمو با بچه های دیگه مقایسه کردی 
*بچه برای مقایسه نیست*
پاسخ:
:|
که حواست به سیر مطالعاتی پسرک هست
من دقت میکنم که هرکتابی نخرم، ولی تا این اندازه هدفمند نیستم:(
پاسخ:
ههههه هههه!  نه بابا اینطوریام نیست.
اما خب ترجیح میدم چهار تا شعر و قصه ی اصیل هم بشنوه!
وگرنه اصصصصصصصصصلا اینطور که فکر کردی نیستم!خخخخ!
۰۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۳۷ مامان محمدمهدی
اخلاق خوبیه
آفرین به این پسر سخاوتمند
پاسخ:
اگر بمونه ان شالله.