ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3899.

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲ ق.ظ

و دیشب..



+تو عجب شرابی هستی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۹
لوسی می

نظرات  (۱۰)

و ما ادراک ما دیشب؟؟!!!
پاسخ:
:)))
آره دقیقا!
۰۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۲۹ قالب بلاگ رضا
...
پاسخ:
:|
و ما ادراک دیشب ! :)
پاسخ:
بعله!
برای خودمم مبهمه خب! چی بنویسم از یه موضوع مبهم؟!
بسیااااااااااار مفهوم بود:دی


راستی چرا این کد امنیتی رو بر نمیداری؟
پاسخ:
برای خودمم همینقدر مبهمه! خخخخ!
راستش اسپم زیاد برام میومد! زیاد که میگم یعنی 100 تا 200 تا در روز هرزنامه داشتم! :|
گفتم یه مدت این کده باشه شاید اسپمه دست از سرم برداره!
معلوم نیست کی چی کارش کرده اینقدر تو خماریش مونده :) 
خیر باشه 
حق آدمای مرموز همینه هههههه دلم خنک شد :))))))
پاسخ:
:))
والا!
حالا ته و توشو درمیارم! واستا!

+خدایی من مرموزم؟؟! :|
واااای چه پست طولانی‌ای!!!!
چه ماجرای عجیبی!!!
ممنون که داستانو اینقد ‌کامل واسه ما تعریف کردی!!
به خدا راضی نبودیم!! :)))
پاسخ:
:))))
هی جمله های کامنتتو میخوندم فکر میکردم خدایا کدوم پست رو میگه که طولانی بوده!  خخخخخ!
:))
همه چیزش برای خودم هم مبهم بود! همینقدر! :|
نه تو اصصصصصصصصصصصصصلا مرموز نیستی :|
پاسخ:
من چه مرموزیتی دارم خدایی؟
به خاطر یه "دیشب" اینقدر مرموزشدم؟!
باید می نوشتم
ما ادراک ماالدیشب :)
پاسخ:
همون جمله هم معنی میداد.
اما این تاکیدش بیشتره :)
@گندم بانو 
این درست بشو نیست عزیزم 
آموزش ناپذیره 
خدا به ما خواننده هاش صبر بده :)
پاسخ:
:|
:))))
خواستم ببینی حس ما چی بود موقع خوندن پست یه کلمه‌ایت! :)
پاسخ:
:))
درک کردم و عذرمیطلبم :))