ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3906.

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۴۹ ب.ظ

اینجا راه به راه داره زلزله میاد!

:|



+زلزله در نیمه شب خیلی ترسناکه :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۳
لوسی می

نظرات  (۵)

چی؟
شوخی نکن...:((((
پاسخ:
:|
شوخی شوخی با زلزله هم شوخی؟!
:|
عه رادیو گفت شایعه است که !!
پاسخ:
رادیو گفت؟!
چرا باید اینو بگه؟!
بنده خودم دیشب به واسطه ی زمین لرزه از خواب بیدار شدم!
و تا ظهر امروز 5 پس لرزه داشتیم:|
خوبه شهرو لو دادی که تونستی بگی:)
وقتی شنیدم یاد بچه های وبلاگی مشهدی افتادم ولی گفتن الحمدلله بی خسارت بوده
آیه ۴۱سوره فاطر رو بخونید
خدا نگهدارتون باشه عزیزم
ان شاالله دیگه دست از سر خراسان عزیزمون برداره این زلزله
پاسخ:
:)))
راستش یه دلیل لو دادن شهر همین فرت و فرت ماجرا اتفاق افتادن در اینجا بود که هی نمیشد بنویسم!
اینجا هم مثلا دفترچه خاطراته خاطراتم نصفه نیمه میشد! :|
خیلی هاشو خصوصی نوشتم دیگه گفتم بی خیال خودمو راحت کنم.
آره بی خسارته اما یه ماهه ترس بر اندام شهر لرزه افکنده ست! :|
خدا به خیر بگذرونهههه.
مرسی عزیزم.
صبح من داشتم میومدم سر کار رادیو پیام از قول یک مسئول مشدی گفت مردم به شایعات توجه نکنن!:/
پاسخ:
آها! اون شایعه از این بابته که هی بعضیا میگن فلان ساعت هم قراره زلزله بیاد،
این خودش یه پیش لرزه ست زلزله اصلی در راه است و از این حرفها!
دفعه ی قبلی (کمتر از یه ماه پیش) ملت تو سرمای زمهریر شب رفتند تو خیابون ها خوابیدن از بس که شایعات زیاد شده بود که مشهد رو به ویرانی است! خخخخ!
۱۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۲۰ مامان محمدمهدی
مراقب خودتون باشید
پاسخ:
چگونه؟!